|
Historia techniki
|
Wykład (15/9) |
2 |
Nie |
Nie |
Język angielski
|
Laboratorium (30/18) |
2 |
Nie |
Nie |
Seminarium dyplomowe I
|
Seminarium (15/9) |
2 |
Nie |
Nie |
Wybrane zagadnienia teorii obwodów II
|
Wykład (30/18) |
4 |
Tak |
Nie |
Cyfrowe systemy pomiarowe |
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18) |
5 |
Tak |
Nie |
Komputerowe wspomaganie projektowania
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Nie |
Modelowanie przetworników pomiarowych
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18) |
5 |
Tak |
Nie |
Pomiarowe systemy wbudowane
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Nie |
Elektroenergetyka i energoelektronika |
Kompatybilność elektromagnetyczna
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Nie |
Projektowanie i analiza systemowa projektowania
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Nie |
Projektowanie przemysłowych systemów sterowania
|
Wykład (15/9), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Nie |
Wybrane zagadnienia energoelektroniki
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18) |
5 |
Tak |
Nie |
Systemy pomiarowe i Elektroenergetyka |
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18) |
5 |
Tak |
Tak |
Kompatybilność elektromagnetyczna
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Tak |
Tak |
Komputerowe wspomaganie projektowania
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Tak |
Modelowanie przetworników pomiarowych
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18) |
5 |
Tak |
Tak |
Pomiarowe systemy wbudowane
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Tak |
Projektowanie i analiza systemowa projektowania
|
Wykład (30/18), Laboratorium (15/9), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Tak |
Projektowanie przemysłowych systemów sterowania
|
Wykład (30/18), Laboratorium (15/9), Projekt (15/9) |
5 |
Nie |
Tak |
Wybrane zagadnienia energoelektroniki
|
Wykład (30/18), Laboratorium (30/18), Projekt (15/9) |
5 |
Tak |
Tak |
|
|
|
|
|