SylabUZ
Course name | Intermedia Drawing |
Course ID | 03.4-WA-EASPP-RYSIT-Ć-S14_pNadGenLHHIR |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Visual arts |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2019/2020 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest nauczenie studenta budowania języka własnej wypowiedzi artystycznej, w oparciu o wiedzę współczesną i historyczną na temat działań intermedialnych. Rozwój umiejętności posługiwania się nowymi technikami zapisu i kreacji dzieła sztuki.
Wiedza z zakresu teorii intermediów uzyskana na zajęciach teoretycznych w semestrach 2-4. Ukonstytuowany warsztat rysunkowy, okołorysunkowy, ukonstytuowana świadomość twórcza, samodzielność intelektualna. Kontynuacja przedmiotu, semestr 5.
Wg wymagań indywidualnych z nastawieniem na przygotowanie dla potrzeb pracowni dyplomujących w zakresie warsztatu artystycznego w szerokim tego pojęcia znaczeniu.
Ćwiczenia na bazie zadanych tematów, konsultacje indywidualne i w grupie. Prezentacje wykonanych prac. Budowanie świadomości tworzenia dzieła sztuki.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Aktywne uczestnictwo w zajęciach. Przygotowanie projektów na zadane tematy, wykonanie prac na ich podstawie oraz ich prezentacja; praca indywidualna i w grupie. Uczestnictwo w przygotowaniu ekspozycji prac na wystawie końcoworocznej.
Obrazy na wolności : studia z historii sztuk medialnych w Polsce / Ryszard W. Kluszczyński
oraz literatura wg indywidualnych potrzeb.
http://medium.perfokarta.net/pdf/intermedia.vr.flash.pdf
https://www.academia.edu/3840357/Pojęcie_i_fenomen_intermedialności
Modified by dr Patrycja Wilczek-Sterna (last modification: 01-07-2019 13:38)