SylabUZ
Course name | Alternatywne koncepcje edukacji |
Course ID | 05.9-WA-SWP-AKED-S16 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Visual arts |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2019/2020 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Zapoznanie studentów z alternatywnymi formami edukacji ukierunkowanej na rozwój osobowości, kreatywnego myślenia oraz umiejętne wykorzystywanie wiedzy w praktyce.
Brak wymagań wstępnych.
1.Student zapoznaje się z pojęciem Edukacji Alternatywnej
2.Student poznaje Istotę i założenia Edukacji Alternatywnej
3.Student przedstawia charakterystykę wybranych koncepcji alternatywnych:
4. Student potrafi zastosować założenia elementy filozofii szkolnictwa alternatywnego w pisaniu konspektów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
1.Kupisiewicz C.,Paradygmaty i wizje reform oświatowych, Warszawa .1985
2.Kupisiewicz C.Szkoła w XX wieku: kierunki i próby przebudowy, Warszawa 2006
3.Milerski B., Śliwerski B. Leksykon PWN „Pedagogika”, Warszawa 2000
4. Różycka E. (red. prow.), Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku Warszawa 2003 (t.1 ),200 ( t. 7)
5. Unowocześnienie systemu dydaktycznego E.Fleming
Każdorazowo ustalona przez prowadzącego, możliwość korzystania ze stron internetowych w celu uzupełnienia bieżących wiadomości
Modified by dr Patrycja Wilczek-Sterna (last modification: 13-06-2019 13:36)