SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski 3 |
Kod przedmiotu | 09.0-WK-MATP-JA3-L-S14_pNadGenKHQHB |
Wydział | Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii |
Kierunek | Mathematics |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
The course aims to enable students to improve speaking, reading and writing skills, as well as listening comprehension in English. It will help the students to develop their ability to apply language functions to effective communication in everyday life. The course also aims to develop ability to compare objects, people, phenomena, to express necessity, prohibition and orders. The course provides an opportunity to learn the skill of writing formal letters, improve listening and reading comprehension. It helps students to further develop conversational skills, and gives basic knowledge of giving a presentation in English. It introduces vocabulary used in predicatie logic.
B1 of the Common European Framework of Reference for Languages specified by the Council of Europe.
During the course students will learn to:
The course focuses on communication activities in functional and situational context. It encourages students to speak with fluency and develop the four skills of reading, writing, listening and speaking by means of group and pair work, discussion, presentation, oral and written exercises.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Classes – grade: a condition for receiving a credit are positive marks for tests, participating in class discussions, dialogues, delivering a presentation in English, getting information on different topics.
1. C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Student’s Book, Oxford University Press 2007
2. C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Workbook, Oxford University Press 2007
3. J. Pasternak-Winiarska, English in Mathematics, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2006
1. FCE Use of English by V. Evans
2. L. Szkutnik, Materiały do czytania – Mathematics, Physics, Chemistry, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
3. Internet articles
4. R. Murphy English Grammar in Use.
Zmodyfikowane przez dr Alina Szelecka (ostatnia modyfikacja: 18-09-2020 13:45)