Opanowanie języka na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Dialogi sytuacyjne. studenci ukladaja w parach dialogi w oparciu o wybrane/wylosowane wyrazenie.
Guessing game.Describing a chosen word to the whole group. a game for two groups.
Favourite movies and books. Dyskusja w parach i grupie.
Testy gramatyczne. Review. preparation for the exam at B2 level.
Design a stage for the concert. work in pairs or small groups.Take into consideration the audience, instruments, technical aspects of the concert.
Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
Prezentacja dotyczaca ulubionych utworow muzycznych i ich wykonawcow/ulubionych artystow.. Discussion
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Artykul. Two languages good-three even better. Reading and discussion.
Why do we learn foreign languages? Dyskusja w parach i grupach. Do we need to learn grammar at school?/Why?/Why not?
Does learning to play a musical instrument help to develop your intelligence?
Tlumaczenie zdan zaproponowanych przez studentow.
Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne
The best concert I have ever been to. Discussion in groups or pairs.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne na poziomie B1/B1+.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajeęciach zgodnie z wymogami U20.
Literatura podstawowa
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
Norris, Roy.Ready For First. Macmillan.
Latham-Koenig,Ch. English File Intermediate. Oxford University Press.
Literatura uzupełniająca
Artykuły online.
Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych.
Uwagi
Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.
Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest przedstawienie ustnej prezentacji oraz zaliczenie nieobecnosci w ramach dyzuru.
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 07-04-2021 17:07)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.