Opanowanie języka na poziomie A2+/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.
Prerequisites
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2+/ B1 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Scope
Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
Advantages and disadvantages of the internet. Discussion.
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Translation-the main criteria to do a professional translation. Cwiczenia w parach.Tlumaczenie wybranego fragmentu z jezyka angielskiego na jezyk polski.
Translating sentences in pairs.Game-Lost in Translation.Discussion.
Kinds of interpretations. Discussion on the art of interpreting.
Plagiarism in music. Is it difficult to spot? Discussion in pairs and a group
Do musicians/ need to think of a place where their composition will be played? What difference does it make? Discussion.
Testy gramatyczne na poziomie B1/B2 przygotowujace studentow do egzaminu koncowego.
Testy gramatyczne w oparciu o materialy z podrecznika English For First.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.
Teaching methods
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajęciach zgodnie z wymogami U20.
Recommended reading
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
Norris,R.English For First. Macmillan
Latham-Koenig,Christina. English File. Intermediate Student's Book.
Further reading
Artykuły online.
Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych.
Notes
Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.
Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 30-03-2021 19:14)