Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej.
Prerequisites
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2 według skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Scope
System Edukacji w Polsce i krajach anglosaskich - dyskusja w grupach w języku angielskim.
Test sprawdzający poziom wiedzy studenta z języka angielskiego i służący jako podstawa do dalszej oceny poczynionych przez studentów postępów w osiągnięciu wyższego poziomu - A2/B1
Praca i życie za granicą - prowadzenie rozmów na temat życia, pracy, systemu edukacji i opieki zdrowotnej, systemu bankowego itp. w Wielkiej Brytanii.
Ubieganie się o prace - pisanie podań o pracę, dialogi - rozmowa kwalifikacyjna, pisanie podań o pracę i CV.
Kariera zawodowa - opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej lub planów zawodowych na przyszłość.
Why do we learn foreign languages? Do we have enough motivation at school? Dyskusja w parach i grupie.
Freelancing - wady i zalety pracy zawodowej artysty jako freelancer.
Recenzja wystawy lub wydarzenia/eventu artystycznego. Praca grupowa lub w parach.
Testy z writing and reading na poziomie A2/B1 sprawdzające postępy studentów w osiągnięciu wyższego poziomu językowego wymaganego w danym semestrze.
Pisanie listów - skarg i zażaleń w języku angielskim. Studenci piszą skargi i zażalenia w oparciu o podany wzór.
Funkcjonowanie w życiu artystycznym - dyskusje na temat organizacji wystaw, happeningów artystycznych.
Test zaliczeniowy.
Prezentacja indywidualna z użyciem PowerPoint lub Prezzie.
Street art flash mobbing. Advantages and disadvantages of flash mobbing.
A trip to the Art Gallery-write a review of the Exhibition.
Teaching methods
Metodyka komunikacyjna nauczania języka obcego. Korzystanie z literatury przedmiotu oraz profesjonalnych źródeł internetowych.
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Uzyskanie co najmniej 60% w wynikach testów oraz w ramach bieżącej kontroli U19.
Recommended reading
Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University
Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford
Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham
O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman
Norris,Roy. Ready Fro First. Macmillan
Latham-Koenig,Ch. English File Intermediate, Oxford University Press, Oxford
Kenny N.,Luque-Mortimer L.First Certificate Practice Tests, Pearson Limited 2000
Latham-Koenig Ch., Oxenden C. New English File, Oxford University Press 2007
Latham-Koenig Ch., Oxenden C. New English File, Advanced Students' Book,Oxford University Press 2007
Further reading
1. Materiały zaczerpnięte z Internetu
2. Materiały przygotowane przez studentów (online, artykuły z magazynów anglojęzycznych).
3. Materiały anglojęzyczne typu: ogłoszenia, ulotki, recenzje, skargi i zażalenia, listy aplikacyjne - przykłady.
Notes
Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji indywidualnej z użyciem PowerPoint lub Prezzie oraz zaliczenie wszystkich nieobecności są podstawowymi kryteriami uzyskania zaliczenia przez studenta.
Modified by dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (last modification: 21-04-2021 11:46)