SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Podstawy marketingu w kulturze muzycznej |
Kod przedmiotu | 03.2-WA-JiMEP-MAR-Ć-S14_pNadGenFRA3E |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Jazz i muzyka estradowa |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
- zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu podstawowych regulacji prawnych i organizacyjnych tyczących podmiotów działających w sferze kultury,
- poszerzenie wiedzy na temat stanu i uwarunkowań współczesnej kultury muzycznej i rynku dóbr kultury,
- zdobycie umiejętności analizowania - w podstawowym zakresie - procesów i mechanizmów funkcjonowania kultury w ramach realiów rynkowych,
- zdobycie podstaw wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie działalności w sferze kultury m.in. podstaw marketingu, reklamy, podstaw public relations, sponsoringu, kultury w mediach, etykiety menedżera
- praktyczne przygotowanie do podjęcia aktywności w zakresie projektowania, organizacji i realizacji przedsięwzięć z dziedziny kultury muzycznej
Brak wymagań wstępnych.
1. Podstawy prawne działalności w sferze kultury. 2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku kultury w Polsce. Polityka kulturalna. 3. Marketing. Marketing w kulturze. 4. Projektowanie przedsięwzięć muzycznych. 5. Sponsoring. 6. Promocja i reklama.
Ćwiczenia, metoda projektu, wykład problemowy, dyskusja.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Pozytywna ocena wzoru umowy o dzieło lub dossier artystycznego.
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. Jerzy Szymaniuk (ostatnia modyfikacja: 28-04-2021 22:18)