Opanowanie języka na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.
Prerequisites
Zaliczenie 2 semestru..Czynny udzial studentow w dyskusjach, prezentacje, zaliczenie testow leksykalno-gramatycznych na poziomie B1/B2. obecnosc na zajeciach. Prezentacja w PowerPoint lub Prezzie.
Scope
Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
Therapeutic role of music-Music psychology. Discussion.
What piece of music would you recommend for an alien? Reading, discussion.
Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
Prezentacja indywidualnych ulubionych utworow muzycznych. Opis - dyskusja.
My favourite instrument-discussion.
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne
Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
Prepare/design a stage for your concert. Take into consideration the audience, technical aspects, etc. Work in groups.
Translations-what are the main criteria that need to be met to make a professional translation.
Do composers think about the place their music is going to be played?
Plagiarism in music. Is it easy to spot? Discussion.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.
Teaching methods
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajęciach zgodnie z wymogami KU12.
Recommended reading
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
Norris. R. First For English,Macmillan.
Further reading
Artykuły online przygotowane przez prowadzacego.
Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
Studenci przygotowują również swoje materiały zaczerpnięte głównie ze źródeł internetowych.
Notes
Studenci pracują również w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.
Przedstawienie prezentacji oraz zaliczenie nieobecnosci sa podstawowymi kryteriami uzyskania zaliczenia.
Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 07-04-2021 17:12)