SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-EASMP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Music Education
Education profile academic
Level of studies Second-cycle studies leading to MS degree
Beginning semester winter term 2021/2022
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Credit with grade

Aim of the course

Opanowanie języka na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.

Prerequisites

Znajomość języka angielskiego na poziomie A2+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

 

  1. Dialogi sytuacyjne. studenci ukladaja w parach dialogi w oparciu o wybrane/wylosowane wyrazenie.
  2. Guessing game.Describing a chosen word to the whole group. a game for two groups.
  3. Favourite movies and books. Dyskusja w parach i grupie.
  4. Testy gramatyczne. Review. preparation for the exam at B2 level.
  5. Design a stage for the concert. work in pairs or small groups.Take into consideration the audience, instruments, technical aspects of the concert.
  6. Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
  7. Prezentacja dotyczaca ulubionych utworow muzycznych i ich wykonawcow/ulubionych artystow.. Discussion
  8. Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
  9. Artykul. Two languages good-three even better. Reading and discussion.
  10. Why do we learn foreign languages? Dyskusja w parach i grupach. Do we need to learn grammar at school?/Why?/Why not?
  11. Does learning to play a musical instrument help to develop your intelligence?
  12. Tlumaczenie zdan zaproponowanych przez studentow.
  13. Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
  14. Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne
  15. The best concert I have ever been to. Discussion in groups or pairs.
  16. Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
  17. Testy zaliczeniowe pisemne i ustne na poziomie B1/B1+.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajeęciach zgodnie z wymogami U20.

Recommended reading

  1. Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
  2. Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
  3. Pearson Education Limited. Harlow 2007
  4. Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
  5. Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
  6. Norris, Roy.Ready For First. Macmillan.
  7. Latham-Koenig,Ch. English File Intermediate. Oxford University Press.

Further reading

  1. Artykuły online.
  2. Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
  3. Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych.

Notes

Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.

Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.

Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest przedstawienie ustnej prezentacji oraz zaliczenie nieobecnosci w ramach dyzuru.

 


Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 30-03-2021 19:13)