SylabUZ
Course name | Zachowania nabywcze i dystrybucja usług hotelarskich |
Course ID | 04.4-WZS-TiRP-ZNDUH |
Faculty | Faculty of Biological Sciences |
Field of study | tourism and entertainment |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Class | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, omówienie czynników kształtujących postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych, omówienie podstawowych sposobów dystrybucji usług hotelarskich
Podstawowe wymagania z zakresu podstaw ekonomii, ekonomiki turystyki i rekreacji, wiedza z zakresu podstaw marketingu.
Wykład – w zależności od omawianego problemu - metody konwencjonalne lub problemowe oraz metoda pokazu,
Ćwiczenia - metoda ćwiczeniowa i metoda pokazu
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ocena końcowa z przedmiotu jest średnią ocen z wykładów (50%) i z ćwiczeń (50%))
B. Dobiegała-Korona, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, wyd. Almamer 2010
L. Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Wyd. Proksenia 2010
M. Nalazek, Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Wyd. Difin, Warszawa2010
A. Pawlicz, E-turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
E. Rudawska, Lojalność klientów, Warszawa 2005
Modified by dr Agnieszka Gandecka (last modification: 09-06-2021 16:29)