SylabUZ
Course name | Marketing usług hotelarskich |
Course ID | 04.4-WZS-TiRP-MUH |
Faculty | Faculty of Biological Sciences |
Field of study | tourism and entertainment |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Class | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest poznanie zasad i specyfiki marketingu w hotelarstwie, wyjaśnienie istoty oraz cech marketingu w hotelarstwie, nabycie umiejętności posługiwania się podstawowymi metodami i technikami marketingowymi w działalności hotelarskiej, poznanie sposobów formułowania strategii marketingowych w działalności hotelarskiej.
wiedza z przedmiotów Podstawy Marketingu oraz Hotelarstwo
Wykłady
Ćwiczenia
Wykłady i ćwiczenia dotyczą poszczególnych narzędzi marketingu.
Na wykładach wykorzystywana jest metoda konwencjonalna i problemowa.
Na ćwiczeniach wykorzystywana jest metoda case study i metoda pokazu.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ocena końcowa z przedmiotu jest średnią ocen z wykładów (50%) i z ćwiczeń (50%)
M. Turkowski, Marketing usług hotelarskich, Wyd. PWE, Warszawa 2010
J. Altkorn, Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
Marketing usług turystycznych pod red. A. Panasiuka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
M. Johann, Strategie marketingowe w turystyce, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2009
W. B. Martin, Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach, Kraków 2006
Modified by dr Agnieszka Gandecka (last modification: 16-06-2021 12:44)