Aktywny udzial w zajeciach/dyskusjach, zaliczenie testow leksykalno-gramatycznych na poziomie A2/B1, prezentacje indywidualne dotyczace prac studentow, prezentacje w PowerPoint lub Prezzie
Prerequisites
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 /B1 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Scope
Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
Advertising-rodzaje reklam, kolory w reklamach. Opis danej reklamy-cel, oprawa graficzna, kolory.
Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
Prezentacja indywidualnych prac. Opis - wady i zalety.
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Multitasking-dyskusja w oparciu o tekst czytany.
Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne.
Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
Whose language is it-a discussion based on the reading and listening parts in New English File-advanced.
Trick or Treatment-reading and listening.Discussion on alternative medicine vs mainstream medicine.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.
15. Prezentacje indywidualne w PowerPoint.
Teaching methods
Czytanie tekstow i dyskusje w grupach, prezentacje indywidualne, testy gramatyczne na poziomieB1, aktywny udzial studentow w grupach/parach/ praca studentow w oparciu o materialy zaczerpniete z literatury podstawowej i zrodel online, prezentacje indywidualne na wybrany temat( zwiazany z kierunkiem studiow lub inny temat dotyczacy zainteresowan studenta). Prezentacja powinna byc przygotowana w w PowerPoint lub Prezzie.
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Studenci musza sie dostosowac do zasad uzyskania zaliczenia wymienionych powyzej.
Studenci sa oceniani na podstawie uczestnictwa i aktywnosci na zajeciach oraz na podstawie przygotowanej prezentacji w PowerPoint lub Prezzie
Studenci ktorzy nie spenia tych warunkow( wymagana liczba obecnosci itp, musza przygotowac prezentacje i podejsc do testu na poziomie B2.
Recommended reading
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
FCE Gold, 2015
Norris,R.English For First.Macmillan,
Latham-Koenig Christina, English File Intermediate Student's Book.Oxford University Press.
Further reading
Dodatkowe materialy przygotowane przez osobe prowadzaca zajecia-materialy z czasopism anglojezycznych, artykuly zaczerpniete z internetu.
Notes
Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej
Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 03-04-2022 18:45)