Opanowanie języka na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
SEMI Analysis wybranego dziela sztuku. Work in groups/pairs.
My favourite book and movie genre. Discussion.
Advantages and disadvantages of the internet. Discussion in groups.
Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
Prezentacja indywidualnych prac studentow Opis - wady i zalety.
Translation-main criteria that need to be met to do a professional translation.
Translation game-work in pairs.
Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
Why do we learn foreign languages? Is there enough motivation at schools to learn a foreign language? Discussion in groups.
Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint lub Prezzzie.
Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.na poziomie B1,
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
-Regularne uczeszczanie studenta na zajecia
-aktywnosc/zaangażowanie studenta w pracę zespolową i indywidualną.
-przedstawienie prezentacji w systemie PowerPoint.
-spełnienie wymogów dotyczących zaliczenie-pozytywne zaliczenie testów pisemnych na pozionie B1+,, aktywność na zajęciach.
Literatura podstawowa
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow 2007
Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
Easy FCE - EDGARD Warszawa 2006
.FCE Gold, 2015
Norris, R. English For First. Macmillan.
First Certificate Practice TestsKenny,N. Pearson Limited 2000.
New English File students' Workbook,Latham-Koening Oxford University Press.2007.
Literatura uzupełniająca
Artykuły online.
Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
Albumy i prace indywidualne studentow.
Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych
Uwagi
Warunkiem zaliczenia jest regularne uczeszczanie na zajecia oraz przygotowanie i przedstawienei prezentacji indywidualnej w PowerPoint lub Prezi.
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 03-04-2022 17:19)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.