SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-SWP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Visual arts
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2022/2023
Course information
Semester 1
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Credit with grade

Aim of the course

Opanowanie języka angielskiego na poziomie B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb dalszego kształcenia oraz wykonywania pracy zawodowej.

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

  1. Testy poziomowe B1/B2 obejmujące umiejętności czytania, pisania i słuchania w języku angielskim.
  2. Genuine Fakes- słuchanie tekstu i opisywanie przedstawionych zdjęć - praca w parach.
  3. Instalacje jako rodzaj sztuki. Słuchanie tekstu dotyczącego istoty instalacji jako sztuki. Dyskusja w grupach i na forum. Opracowywanie własnych instalacji jako auto-prezentacja. Self portarait w języku angielskim.
  4. Two languages good-three languages even better - dyskusja dotycząca zalet uczenia się języków obcych.
  5. Lost in Translation. Praca z tekstem. Używanie przymiotników do opisywania sztuki i literatury. Opisywanie dzieł sztuki, dzieł literackich itp., w języku angielskim.
  6. A writer's life-G.P.Taylor. Czytanie tekstu, dyskusja dotycząca ulubionego gatunku literackiego.
  7. Dyskusja w grupie i parach-dlaczego uczymy się języków obcych? Are we motivated enough to learn a foreign language?
  8. Kolory w życiu. Dyskusja w parach lub grupach na temat funkcji kolorów w sztuce, dekoracji wnętrz, handlu, reklamie itp. Praca pisemna - wypowiedź pisemna na temat wpływu kolorów i jego stopnia w naszym życiu.
  9. Crime and Punishment. Słownictwo związane z przestępstwami kryminalnymi. Dyskusje w parach i grupie.
  10. Testy poziomowe sprawdzające postępy studenta w uzyskaniu poziomu B2.
  11. Wady i zalety online teaching. Dyskusja w grupach lub parach.
  12. When a tattoo becomes taboo - praca z tekstem. Dyskusja. Studenci układają pytania w parach dla innych studentów.
  13. Prezentacje indywidualne z użyciem PowerPoint.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego. Korzystanie z wybranej literatury, czytanie i interpretacja tekstów, praca w grupach i parach. Korzystanie ze źródeł internetowych i tłumaczenie tekstów. Teoretyczne i praktyczne zasady gramatyki na poziomie B1 i B2. Dyskusje na podane przez prowadzącego tematy lub tematy zaproponowane przez studentów. Ćwiczenie dialogów sytuacyjnych w parach. Przygotowywanie indywidualnych prezentacji w Power-Point lub Prezzie.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Weryfikacja - testy sprawności językowych, testy gramatyczne na poziomie B1/B2, prezentacje indywidualne, referaty, udział w zajęciach. Uzyskanie co najmniej 60% w wynikach testów oraz w ramach bieżącej kontroli KA1-U23.

Recommended reading

  1. Oxenden, C. 2008, New English File-intermediate, Oxford University Press
  2. Davis, P. and Falla, T. 2008 FCE result, University Press, Oxford
  3. Hughes, D and Lawlor, P.2007, ESOL EXEMPLARS,DfES publications, Nottingham
  4. O'Connel Sue1993 Focus on Advanced English CAE, Liongman
  5. English File Advanced Student's Book, Oxenden, C, 2008, New University Press.Oxford
  6. Norris.Roy, Ready for First.Macmillan
  7. English File Advanced-teacher's book,Oxenden,C. 2008,New University Press, Oxford

 

Further reading

  1. Sion, C., 2001, Creating conversation in class, First Person Publishing Teaching Proffesional, London
  2. Cotton, D. and Falvey, D., 2000, Market Leader - Intermediate Business
  3. Norris.Roy, Ready for First.Macmillan

Notes


Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 03-04-2022 18:37)