Opanowanie języka angielskiego na poziomie B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb dalszego kształcenia oraz wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Znajomość języka obcego na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Testy poziomowe B1/B2 obejmujące umiejętności czytania, pisania i słuchania w języku angielskim.
Semi-Analysis-opisywanie slynnych dziel sztuki. Wizyta w Galerrii.
Breaking the silence - słuchanie tekstu i opisywanie przedstawionych zdjęć - praca w parach.
Instalacje jako rodzaj sztuki. Słuchanie tekstu dotyczącego istoty instalacji jako sztuki. Dyskusja w grupach i na forum. Opracowywanie własnych instalacji jako auto-prezentacja. Self portarait w języku angielskim.
Two languages good-three languages even better - dyskusja dotycząca zalet uczenia się języków obcych.
Lost in Translation. Praca z tekstem. Używanie przymiotników do opisywania sztuki i literatury. Opisywanie dzieł sztuki, dzieł literackich itp., w języku angielskim.
A writer's life-G.P.Taylor. Czytanie tekstu, dyskusja dotycząca ulubionego gatunku literackiego.
Dyskusja w grupie i parach-dlaczego uczymy się języków obcych? Are we motivated enough to learn a foreign language?
Kolory w życiu. Dyskusja w parach lub grupach na temat funkcji kolorów w sztuce, dekoracji wnętrz, handlu, reklamie itp. Praca pisemna - wypowiedź pisemna na temat wpływu kolorów i jego stopnia w naszym życiu.
Crime and Punishment. Słownictwo związane z przestępstwami kryminalnymi. Dyskusje w parach i grupie.
Testy poziomowe sprawdzające postępy studenta w uzyskaniu poziomu B2.
Freelancing - wady i zalety pracy artysty jako freelancer. Dyskusja w grupach lub parach.
When a tattoo becomes taboo - praca z tekstem. Dyskusja. Studenci układają pytania w parach dla innych studentów.
Prezentacje indywidualne z użyciem PowerPoint.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego. Korzystanie z wybranej literatury, czytanie i interpretacja tekstów, praca w grupach i parach. Korzystanie ze źródeł internetowych i tłumaczenie tekstów. Teoretyczne i praktyczne zasady gramatyki na poziomie B1 i B2. Dyskusje na podane przez prowadzącego tematy lub tematy zaproponowane przez studentów. Ćwiczenie dialogów sytuacyjnych w parach. Przygotowywanie indywidualnych prezentacji w Power-Point lub Prezzie.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Weryfikacja - testy sprawności językowych, testy gramatyczne na poziomie B1/B2, prezentacje indywidualne, referaty, udział w zajęciach. Uzyskanie co najmniej 60% w wynikach testów oraz w ramach bieżącej kontroli U-19.
Literatura podstawowa
Oxenden, C. 2008, New English File-intermediate, Oxford University Press
Davis, P. and Falla, T. 2008 FCE result, University Press, Oxford
Hughes, D and Lawlor, P.2007, ESOL EXEMPLARS,DfES publications, Nottingham
O'Connel Sue1993 Focus on Advanced English CAE, Liongman
English File Advanced Student's Book, Oxenden, C, 2008, New University Press.Oxford
Norris.Roy, Ready for First.Macmillan
English File Advanced-teacher's book,Oxenden,C. 2008,New University Press, Oxford
Advanced Language Practice,Vince M.2003Macmillan Publishers Limited.Oxford
Literatura uzupełniająca
Sion, C., 2001, Creating conversation in class, First Person Publishing Teaching Proffesional, London
Cotton, D. and Falvey, D., 2000, Market Leader - Intermediate Business
Norris.Roy, Ready for First.Macmillan
Uwagi
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 03-04-2022 16:39)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.