SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-EASMP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Music Education
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2022/2023
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Exam

Aim of the course

Opanowanie języka na poziomie B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.

Prerequisites

Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

  1. Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
  2. Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
  3. Prezentacja ulubionych utworow muzycznych - Uzasadnienie.
  4. Why do we learn foreign languages? Dyskisja w parach. Is there enough motivation at school to learn a foreign language?
  5. Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
  6. The main criteria that should be met to do a professional translation.Czytanie artykulu-What makes a good translation?
  7. Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
  8. Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne.
  9. Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
  10. Grammar tests-natural expressions in English.
  11. Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
  12. Prezentacje indywidualne na temat związany z kierunkiem studiów lub dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
  13. Testy zaliczeniowe pisemne i ustne w oparciu o przerobiony materiał..

Teaching methods

Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajeęciach zgodnie z wymogami U20.

Recommended reading

  1. Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
  2. Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
  3. Pearson Education Limited. Harlow 2007
  4. Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
  5. Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
  6. Norris, R. English For First. Macmillan
  7. Latham-Koenig Ch.,English File Intermadiate, Oxford University Press.
  8. Natural Gramma, /oxford University Press.
  9. FCE advanced, Oxenden, C.Oxford University Press, Oxford 2015.

Further reading

  1. Artykuły online zwiazane z zagadnieniami dotyczacymi kierunku studiow.
  2. Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
  3. Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych.

Notes

Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.

Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.

Zaliczenie nieobecnosci oraz przygotowanie i przedstawienie prezentacji indywidualnej w Powerpoint sa podstawywymi kryteriami uzyskania zaliczenia.


Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 03-04-2022 17:38)