SylabUZ

Generate PDF for this page

English - course description

General information
Course name English
Course ID 06.4-WI-ISP-JA-S19
Faculty Faculty of Civil Engineering, Architecture and Environmental Engineering
Field of study Environmental Engineering
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2022/2023
Course information
Semester 3
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Marine Margiszwili
  • mgr Wojciech Wieluński
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Umiejętności i kompetencje w zakresie: znajomości języka angielskiego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posługiwanie się w podstawowym zakresie specjalistycznym językiem zawodowym.

Prerequisites

Formalne: Warunkiem kontynuowania nauki języka angielskiego na semestrze III jest uzyskanie zaliczenia z oceną w semestrze II.

Nieformalne: Studenci rozpoczynający naukę języka angielskiego  na II semestrze posiadają znajomość języka na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej, czyli biegłość językową na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym (poziom A2).

Scope

Program ćwiczeń: Kurs podzielony na moduły zawierające teksty i ćwiczenia językowe. Kurs rozwija wszystkie umiejętności służące biegłej komunikacji. Materiał gramatyczny odpowiedni dla poziomu B2. Szczególny nacisk położony jest na słownictwo specjalistyczne.

Teaching methods

Metoda interakcyjno-sekwencyjna metoda nauczania języka angielskiego z podejściem komunikacyjnym

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Ćwiczenia: podstawą zaliczenia zajęć ćwiczeniowych jest obecność na wszystkich zajęciach, systematyczne przygotowywanie się do każdych zajęć oraz zaliczenie wszystkich cząstkowych kolokwiów sprawdzających (ustnych i pisemnych) w semestrze.

Oceny wyników nauczania w formie:

  • pisemnych prac kontrolnych
  • przygotowania i kontroli zadań domowych (pisemnych i ustnych)
  • aktywności studenta na zajęciach (wypowiedź ustna, praca indywidualna i zespołowa)
  • pracy własnej studenta (prezentacje, lektury, itp.)

Ocena końcowa: Zaliczenie ustne i pisemne na koniec semestru.

Recommended reading

Autorskie materiały wykładowcy

Język angielski:

  1. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Pre-intermediate, Oxford University Press 2010
  2. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Intermediate, Oxford University Press 2010
  3. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, New English File Upper-intermediate, Oxford University Press 2010
  4. Liz and John Soars, New Headway English Course, Oxford University Press 2010
  5. B. Obee, V Evans, Upstream, Express Publishing 2009.
  6. D. Grant, J. Hughes, R. Mc Larty, Business Focus, Oxford university Press 2007
  7. J. Booley, V. Evans, Grammarway, Express Publishing 2006
  8. V. Evans. Round-up, Express Publishing 2004
  9. Virginia Evans, Jenny Dooley, Kenneth Rodgers, Cereer Paths: Environmental Engineering, Express Publishinh 2013

 

 

Further reading

Czasopisma anglojęzyczne, prospekty, katalogi

Notes

brak


Modified by dr hab. inż. Sylwia Myszograj, prof. UZ (last modification: 26-04-2022 20:15)