SylabUZ
Course name | Educational Mid-Term Internship 2 |
Course ID | 05.0-WK-MATD-ŚPW2-S19 |
Faculty | Faculty of Mathematics, Computer Science and Econometrics |
Field of study | Mathematics |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Available in specialities | Mathematics Education |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Practical training | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem praktyki jest zdobycie doświadczenia związanego z pracą wychowawczą nauczyciela-wychowawcy w szkole ponadpodstawowej i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego z rzeczywistością edukacyjną.
Wiedza i umiejętności z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego.
Praktyka wychowawcza w szkole ponadpodstawowej.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Uzyskanie pozytywnej oceny wystawionej przez opiekuna praktyki w szkole ponadpodstawowej.
1. M. Cepiga, E. Miśkowiec, Ja i mój świat: scenariusze godzin wychowawczych, Akademia Ignatianum, Wydawnictwo WAM, Kraków 2011.
2. D. K. Kitowska, W. Lis, E. Polańska-Ciechanowska, Jak zaplanować pracę wychowawczą w gimnazjum?: program wychowawczy szkoły; programy wychowawcze poszczególnych klas; wybrane scenariusze godzin z wychowawcą; z notatnika wychowawcy-praktyka, Pracownia Wydawniczo-Edukacyjna K&K, Złotów 2001.
3. A. Banasiewicz-Tenerowicz, My - razem w społeczeństwie: scenariusze zajęć dla uczniów szkół gimnazjalnych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2008.
4. K. Lelińska, Planowanie kariery a interaktywna sieć zawodów: scenariusze zajęć warsztatowych w pracy doradców zawodowych, Difin, Warszawa 2016.
5. U. Dudziak, Wychowanie w klasie szkolnej: scenariusze godzin wychowawczych dla szkół ponadpodstawowych, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop., Warszawa 2002.
Modified by dr Alina Szelecka (last modification: 19-05-2022 21:45)