SylabUZ

Generate PDF for this page

GRADUATE SEMINAR 2 - course description

General information
Course name GRADUATE SEMINAR 2
Course ID 04.9-WZ-ZarzP-SD2
Faculty Faculty of Economics and Management
Field of study Management
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2023/2024
Course information
Semester 6
ECTS credits to win 16
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Seminar 60 4 54 3,6 Credit

Aim of the course

Samodzielne przygotowanie przez studenta pracy licencjackiej. Przygotowanie studenta do publicznej obrony pracy dyplomowej.

Prerequisites

Zaliczenie proseminarium i seminarium dyplomowego odbywających się we wcześniejszych semestrach.

Scope

Świadome i celowe tworzenie kompletnej i spójnej pracy dyplomowej, metody analizy i interpretacji wyników badań, omówienie trójdzielnej struktury pracy (wstęp, rozwinięcie, zakończenie).

Teaching methods

Indywidualne konsultacje oraz dyskusja w grupie – wymiana doświadczeń praktycznych pomiędzy uczestnikami seminarium. Praca z materiałem źródłowym. Wykład konwersatoryjny – w zależności od potrzeb uczestników seminarium.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Zatwierdzenie i przyjęcie pracy licencjackiej.

Recommended reading

Literatura przedmiotu zgodna z tematyką przygotowywanej pracy.

Further reading

Apanowicz J., 2005, Metodologiczne uwarunkowania pracy naukowej, Wyd. Difin, Warszawa.
Babbie E., 2007, Badania społeczne w praktyce. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Kolman R., 2004, Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wyd. Branta, Bydgoszcz.
Szreder M., 2004, Metody i techniki sondażowych badań opinii. Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.
Szreder M., 2012, Wybór próby badawczej. Marketing i Rynek, nr 11, s. 24–27.

Sztumski J., 2005, Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wyd. Śląsk, Katowice.

Notes

PROGRAM OPRACOWALI pracownicy Wydziału Ekonomii i Zarządzania prowadzący badania w obszarze danej specjalności.


Modified by dr Paweł Szudra (last modification: 16-05-2023 13:25)