SylabUZ

Generate PDF for this page

NEGOTIATIONS IN BUSINESS - course description

General information
Course name NEGOTIATIONS IN BUSINESS
Course ID 04.9-WZ-ZarzP-NB-W-S15_pNadGenF5UYS
Faculty Faculty of Economics and Management
Field of study Management
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 3
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr inż. Marzena Góralczyk
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 15 1 9 0,6 Credit with grade

Aim of the course

Celem przedmiotu jest rozwinięcie u studentów kompetencji  w zakresie negocjacji, w szczególności negocjacji w biznesie. Zapoznanie ich m.in. z typami i stylami negocjacji oraz umiejętnościami i cechami skutecznego negocjatora.

Prerequisites

Brak

Scope

Wykład: Istota negocjacji; tradycyjny i harwardzki proces negocjacji. Elementy negocjacji. Cechy i umiejętności skutecznego negocjatora. Zasady, które należy uwzględnić w negocjacjach. Rodzaje negocjacji. Wady i zalety negocjacji zespołowych i indywidualnych. Planowanie strategii negocjacji. Style negocjowania i ich następstwa. Fazy procesu negocjacji; Argumentacja: systematyzacja i selekcja.

Teaching methods

Wykład - konwencjonalny

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Warunki zaliczenia dla wykładów: kolokwium – pytania otwarte z progami
punktowymi (K_U01, K_W06, K_K02). Student może uzyskać łącznie 10 pkt, w tym: ocenę dostateczną od 6,0 pkt; ocenę dostateczną plus od 7,0 pkt; ocenę dobrą od 8,0 pkt; ocenę dobrą plus od 9.0 pkt i bardzo dobrą od 9,5 pkt.

Recommended reading

  1. Fisher R., Ury W., Patton B., Dochodząc do tak. Negocjowanie bez poddawania się, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  2. Ury W., Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  3. Stankiewicz J., Komunikowanie się w organizacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2006
  4. Mastenbroek W., Negocjowanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000

Further reading

  1. Steele P., Murphy J., Russill R., Jak odnieść sukces w negocjacjach, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
  2. Nierenberg G. I., Sztuka negocjacji, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 1998
  3. Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Oficyna Wydawnicza Alma-Press, Warszawa 2005
  4. Kennedy G., Negocjacje: jak osiągnąć nową przewagę negocjacyjną, Business Press, Warszawa 1999

Notes


Modified by dr inż. Marzena Góralczyk (last modification: 04-09-2016 12:25)