SylabUZ
Course name | SEMINAR |
Course ID | 04.9-WZ-ZarzP-S1-S16 |
Faculty | Faculty of Economics and Management |
Field of study | Management |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 4 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Project | 45 | 3 | - | - | Credit with grade |
Zapoznanie studenta z metodologią pisania prac licencjackich. Stworzenie podstaw do samodzielnego przygotowania koncepcji pracy dyplomowej, sformułowania tytułu, określenia celu pracy, doprecyzowania problemów badawczych, planowania badań empirycznych jak również przygotowania ogólnej struktury pracy licencjackiej.
Brak
Ogólna charakterystyka pracy dyplomowej (wybór tematu, zawartość pracy, praca dyplomowa w świetle regulaminu studiów). Organizacja badań. Wybrane metody i techniki badań naukowych.
Wykład konwersatoryjny – przedstawienie problematyki i metodologii pisania prac licencjackich. Dyskusja w grupie. Konsultacje indywidualne. Praca z materiałem źródłowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zatwierdzenie i przyjęcie tematu i planu pracy, pierwszego rozdziału pracy, zatwierdzenie i przyjęcie koncepcji rozdziału zawierającego cel pracy, przedmiot oraz zakres badań.
Literatura przedmiotu zgodna z tematyką przygotowywanej pracy.
Apanowicz J., 2005, Metodologiczne uwarunkowania pracy naukowej, Wyd. Difin, Warszawa.
Babbie E., 2007, Badania społeczne w praktyce. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Kolman R., 2004, Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wyd. Branta, Bydgoszcz.
Szreder M., 2004, Metody i techniki sondażowych badań opinii. Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.
Szreder M., 2012, Wybór próby badawczej. Marketing i Rynek, nr 11, s. 24–27.
Sztumski J., 2005, Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wyd. Śląsk, Katowice.
Modified by dr hab. inż. Joanna Zarębska, prof. UZ (last modification: 18-07-2016 19:09)