SylabUZ
Course name | CONTACTS WITH MEDIA IN CONTINGENCIES |
Course ID | 04.0-WZ-BezP-KMSK-S16 |
Faculty | Faculty of Economics and Management |
Field of study | National Security |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Exam |
Project | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu metod i technik współpracy z mediami w sytuacji kryzysowej oraz kształtowanie umiejętności praktycznych w tym zakresie.
Brak
Wykład: Istota komunikacji i jej formy. Istota sytuacji kryzysowej i jej rodzaje. Identyfikacja i analiza sytuacji kryzysowych. Narzędzia komunikacji i rola mass-mediów w sytuacji kryzysowej, w tym nowoczesnych mediów społecznościowych. Kryzys a wizerunek. Instrumenty PR. Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu w sytuacji kryzysowej. Internet jako nowoczesny sposób komunikacji. Budowanie strategii komunikacji w sytuacji kryzysowej, ze szczególnym akcentem na współpracę z mediami. Rozwijanie aktywnych relacji z mediami i efektywne wykorzystanie środków przekazu. Zasady i formy współpracy z prasą. Przygotowania do wywiadów w mediach. Ocena skuteczności i efektywności środków przekazu i strategii medialnych.
Projekt: Przygotowanie projektu strategii współpracy z mediami w przypadku określonych sytuacji kryzysowych dla wybranego przedsiębiorstwa/instytucji.
Wykład: wykład konwencjonalny
Projekt: dyskusja w grupie, prace indywidualne, prace grupowe, metoda projektu, studia przypadków, klasyczna metoda problemowa, studia literatury, tekstem, praca z dokumentem źródłowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykład: egzamin pisemny (K_W02, K_W06), który będzie obejmować materiał z wykładów. Egzamin będzie w formie pytań (tym.: 50% pyt. – test wyboru, 50% pyt. otwarte). Warunkiem otrzymania zaliczenia jest uzyskanie min. 51% pozytywnych odpowiedzi na egzaminie.
Termin egzaminu: zgodnie z harmonogramem studiów w sesji zimowej
Oceny (punktacja):
51%- 60% - dostateczny (3.0)
61%-70% - dostateczny plus (3.5)
71%-80% - dobry (4.0)
81%-85% - dobry plus (4.5)
86%-100% - bardzo bobry (5.0)
Projekt: na ocenę składać się będą oceny: z projektu strategii współpracy z mediami w przypadku określonych sytuacji kryzysowych dla wybranego przedsiębiorstwa/instytucji (K_U04, K_U01, K_K06), dyskusja w grupach oraz zadań do samodzielnego rozwiązania (K_K01).
Termin ostatecznego oddania projektu upływa na przedostatnich zajęciach dydaktycznych w semestrze zimowym.
Modified by dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (last modification: 30-08-2016 14:46)