SylabUZ

Generate PDF for this page

Język Obcy angielski/niemiecki - course description

General information
Course name Język Obcy angielski/niemiecki
Course ID 09.0-WL-WF-JOan
Faculty Faculty of Medicine and Health Sciences
Field of study Physical Education
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Barbara Szura
  • mgr Agata Poźniak
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Laboratory 30 2 24 1,6 Credit with grade

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowych i komunikacyjnych w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej z uwzględnieniem specyfiki kierunku studiów, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji oraz wykonywanie pracy zawodowej z wykorzystaniem języka obcego. 

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1.

Scope

1. Studia i studiowanie: struktura i funkcjonowanie uczelni wyższych w Polsce i krajach anglojęzycznych.

2. Problemy w środowisku lokalnym - przemoc w szkole.

3.Terminologia ogólna związana z uprawianiem sportów, dyscypliny sportowe, sprzęt sportowy i obiekty sportowe.

4. Budowa ciała ludzkiego i wybranych organów wewnętrznych.

 

 

Teaching methods

Ćwiczenia w formie zajęć interaktywnych, metoda komunikatywna, praca z tekstem w języku obcym, praca ze słownikiem, praca w grupach i w parach.

 

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną, która jest średnią ocen uzyskanych przez studenta podczas udziału w zajęciach. Metodami weryfikacji efektów kształcenia są: kolokwium pisemne, sprawdziany przy obowiązywaniu następujących progów punktowych: 51-60% -  dostateczny, 61-70% - dostateczny plus, 71-80% - dobry, 81-90% - dobry plus, 91-100%  - bardzo dobry, wypowiedz pisemna oraz ocena aktywnego uczestnictwa studenta w zajęciach.Oceną końcową jest ocena z zajęć. 

Recommended reading

1. Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009

2. Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006

3. Matasek M., Język angielski. Słownictwo, Handy Books 2006

 

Further reading

1. Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003

2. McCarthy M., O'Dell F., English Vocabulary in Use, Cambridge University Press 1995

3. Wiśniewska K., Angielski. Najważniejsze kolokacje, Edgard Warszawa 2012

4. Wiśniewska K., Testy gramatyczno-leksykalne dla średnio-zaawansowanych, Edgard Warszawa 2010

5. Nowak A., Angielski. Testy leksykalne, Edgard, Warszawa 2012

6. Cieślak M., English Special. Repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007

7. Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009

8. Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997

 

 

Notes


Modified by mgr Barbara Szura (last modification: 16-09-2016 11:30)