SylabUZ
Course name | Portfolio |
Course ID | WA--Port-W-POD16_pNadGen61TW1 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Illustration, comic book design and elements of concept art |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | - | - | 3 (including as e-learning) |
0,2 (including as e-learning) |
Credit |
Ukształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie przygotowanie do kreacji profesjonalnego portfolio, z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej.
brak
Dokumentacja projektu mediów cyfrowych– opracowanie dokumentu zawierającego koncepcję gry/animacji/mediów/usług medialnych, scenariusz, opis i ilustracje assetów, opis i ilustracje scenografii, opis wybranego środowiska realizacji projektu, opis formatu danych/komponentów kodu, demografia użytkowników, porównanie z podobnymi produkcjami.
Projekt obejmujący wykonanie prototypowego portfolio w wybranym środowisku, dostarczonego wraz z pełną dokumentacją. Projekty powinny być realizowane indywidualnie. Projekty są poddane konsultacjom z prowadzącym zajęcia.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Projekt - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny za wykonanie prototypowego portfolio zrealizowanego w wybranym środowisku.
1. Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS ProjectPodobnie postępuj w przypadku kolejnych pozycji bibliograficznych literatury podstawowej wciskając [Enter]. Pamiętaj o kolejności: autor, tytuł, wydawnictwo, miejsce, rok wydania! Przed wciśnięciem [Enter] skasuj ukryty tekst: „Pod
Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200
Studenci wykorzystują przykładowe materiały otrzymane od prowadzącego. Korzystają także ze źródeł internetowych. Tematyka zajęć jest w miarę możliwości konsultowana z przedstawicielami przemysłu gier komputerowych i mediów cyfrowych w celu uaktualnienia treści programowych i ich dostosowania do wymogów rynku pracy.
Modified by dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (last modification: 19-01-2018 11:15)