SylabUZ

Generate PDF for this page

Portfolio - course description

General information
Course name Portfolio
Course ID WA--Port-W-POD16_pNadGen61TW1
Faculty Faculty of Arts
Field of study Illustration, comic book design and elements of concept art
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 1
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr hab. Magdalena Gryska, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture - - 3
(including as e-learning)
0,2
(including as e-learning)
Credit

Aim of the course

Ukształtowanie podstawowych umiejętności  w zakresie przygotowanie do kreacji profesjonalnego portfolio, z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej.

Prerequisites

brak

Scope

Dokumentacja projektu mediów cyfrowych– opracowanie dokumentu zawierającego koncepcję gry/animacji/mediów/usług medialnych, scenariusz, opis i ilustracje assetów, opis i ilustracje scenografii, opis wybranego środowiska realizacji projektu, opis formatu danych/komponentów kodu, demografia użytkowników, porównanie z podobnymi produkcjami.

Teaching methods

Projekt obejmujący wykonanie prototypowego portfolio w wybranym środowisku, dostarczonego wraz                 z pełną dokumentacją. Projekty powinny być realizowane indywidualnie. Projekty są poddane konsultacjom  z prowadzącym zajęcia.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Projekt - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny za wykonanie prototypowego portfolio zrealizowanego w wybranym środowisku.

Recommended reading

1.    Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS ProjectPodobnie postępuj w przypadku kolejnych pozycji bibliograficznych literatury podstawowej wciskając [Enter]. Pamiętaj o kolejności: autor, tytuł, wydawnictwo, miejsce, rok wydania! Przed wciśnięciem [Enter] skasuj ukryty tekst: „Pod

Further reading

  1. Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200

Notes

Studenci wykorzystują przykładowe materiały otrzymane od prowadzącego. Korzystają także ze źródeł internetowych. Tematyka zajęć jest w miarę możliwości konsultowana z przedstawicielami przemysłu gier komputerowych i mediów cyfrowych w celu uaktualnienia treści programowych i ich dostosowania do wymogów rynku pracy.


Modified by dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (last modification: 19-01-2018 11:15)