SylabUZ
Course name | Grafika 3D w ilustracji |
Course ID | WA--Graf3DIlust-Ć-POD16_pNadGenOW5CU |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Illustration, comic book design and elements of concept art |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | - | - | 6 (including as e-learning) |
0,4 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Zapewnienie studentom wiedzy z obszaru grafiki 3D dla potrzeb projektowania gier komputerowych lub mediów cyfrowych z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej. Ukształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie przygotowanie do pracy w charakterze projektanta koncepcji wizualnej gier i mediów cyfrowych.
Obsługa komputera.
Zapoznanie z możliwościami techniki modelowania 3D oraz programami do wizualizacji. Ewaluacja edytorów 3D pod kątem technologii, funkcjonalności, możliwości interakcji oraz kreowania estetyki.
Projektowanie assetów (3D Digital and Game Art) - projektowanie wizualne elementów 3D składowych gry komputerowej lub animacji komputerowej : model 3D, materiały, oświetlenie, rendering, compositing.
Ćwiczenia laboratoryjne na których studenci otrzymują zadania, które mogą być wykonane w zadanym czasie. Zadania laboratoryjne obejmują projektowanie i obsługę mediów (assetów), użytkowanie aplikacji programowych oraz środowisk projektowania 3D.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Laboratorium - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z realizacji wszystkich zadań laboratoryjnych. Ocena końcowa jest średnią uzyskanych ocen cząstkowych (z każdego ćwiczenia laboratoryjnego).
Peter Ratner, 3D Human-Modeling And Animation, John Wiley & Sons, USA, 2003
Publishing, 2003
Nikos Sarris, Michael G. Strintzis, 3D Modeling and Animation: Synthesis and Analysis Techniques for the Human Body, IRM Press, 2005
Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS Project
Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200
Modified by dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (last modification: 19-01-2018 11:16)