SylabUZ

Generate PDF for this page

Grafika 3D w ilustracji - course description

General information
Course name Grafika 3D w ilustracji
Course ID WA--Graf3DIlust-Ć-POD16_pNadGenOW5CU
Faculty Faculty of Arts
Field of study Illustration, comic book design and elements of concept art
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr hab. Magdalena Gryska, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class - - 6
(including as e-learning)
0,4
(including as e-learning)
Credit with grade

Aim of the course

Zapewnienie studentom wiedzy z obszaru grafiki 3D dla potrzeb projektowania gier komputerowych lub mediów cyfrowych z uwzględnieniem współczesnych technologii oraz wymogów stawianych przez przemysł rozrywki elektronicznej. Ukształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie przygotowanie do pracy w charakterze projektanta koncepcji wizualnej gier i mediów cyfrowych.

Prerequisites

Obsługa komputera.

Scope

 Zapoznanie z możliwościami techniki modelowania 3D oraz programami do wizualizacji. Ewaluacja edytorów 3D pod kątem technologii, funkcjonalności, możliwości interakcji oraz kreowania estetyki.

Projektowanie assetów (3D Digital and Game Art) - projektowanie wizualne elementów 3D składowych gry komputerowej lub animacji komputerowej : model 3D, materiały, oświetlenie, rendering, compositing.

Teaching methods

Ćwiczenia laboratoryjne na których studenci otrzymują zadania, które mogą być wykonane w zadanym czasie. Zadania laboratoryjne obejmują projektowanie i obsługę mediów (assetów), użytkowanie aplikacji programowych oraz środowisk projektowania 3D.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Laboratorium - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z realizacji wszystkich zadań laboratoryjnych. Ocena końcowa jest średnią uzyskanych ocen cząstkowych (z każdego ćwiczenia laboratoryjnego).

Recommended reading

  1. Peter Ratner, 3D Human-Modeling And Animation, John Wiley & Sons, USA, 2003

Publishing, 2003

  1. Nikos Sarris, Michael G. Strintzis, 3D Modeling and Animation: Synthesis and Analysis Techniques for the Human Body, IRM Press, 2005

Further reading

  1. Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS Project

  2. Freeman D.: Creating Emotion in Games: The Craft and Art of Emotioneering New Riders Publishing, 200

Notes


Modified by dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (last modification: 19-01-2018 11:16)