Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Ocena końcowa: ocena prezentacji systemu wsparcia.
Literatura podstawowa
Bańka, A., Kowalik, S. (1998). Perspektywy rehabilitacji osób głuchoniewidomych. Poznań.
Binnebesel, J. (2000). Opieka nad dzieckiem z chorobą nowotworową - aspekt pozamedyczny. Toruń: UMK.
Cytowska, B., Winczura,B, Stawarski, A., (2008). (red.) Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju, Kraków: Impuls.
Dangel, T. (2001). Domowa opieka paliatywna nad dziećmi w Polsce- model, potrzeby, możliwości i ich ocena. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Kołakowski, A., Wolańczyk, T., Pisula, A., Skotnicka, M., Bryńska, A. (2007). ADHD –zespół nadpobudliwości ruchowej. Przewodnik dla rodziców i wychowawców. Gdańsk; GWP.
Obuchowska, I., Krawczyński, (1991). Chore dziecko. Warszawa: WSiP.
Pisula, E. (2005). Małe dziecko z autyzmem. Gdańsk: GWP.
Majewski, T. (1995). Edukacja i rehabilitacja osób głuchoniewidomych. Warszawa: Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym, Polski Związek Niewidomych.
Zaorska, M. (2002). Głuchoniewidomi w Polsce. Specjalna pomoc, edukacja i rehabilitacja. Wydawnictwo UWM.
Literatura uzupełniająca
Dykcik, W., Twardowski, A. (2004). Wspomaganie rozwoju i rehabilitacja dzieci z genetycznie uwarunkowanymi zespołami zaburzeń. Poznań: Wydawnictwo Naukowe PolskiegoTowarzystwa Pedagogicznego.
Kozubski, W., Liberski, P.P. (2006). Neurologia. Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL.
Kübler–Ross, E. (1979). Rozmowy o śmierci i umieraniu. Warszawa.
Zaorska, M. (2000). Epidemilogia głuchoślepoty w Polsce. Olsztyn: Wydawnictwo UWM.
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr Jarosław Wagner (ostatnia modyfikacja: 17-05-2018 12:46)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.