SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Badania ewaluacyjne |
Kod przedmiotu | 14.2-WP-SOCD-BE |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu zapoznanie studentów z praktycznymi aspektami prowadzenia badań ewaluacyjnych, począwszy od etapu projektowania badania, poprzez jego przygotowanie praktyczne, zbieranie danych, przetwarzanie skończywszy na przygotowaniu raportu.
brak
1. Wprowadzenie do tematyki, podstawowe definicje.
2. Podstawowe etapy badań ewaluacyjnych.
3. Przygotowanie do badań ewaluacyjnych
4. Kryteria badań ewaluacyjnych
5. Gromadzenie danych w badaniach ewaluacyjnych.
6. Raportowanie wyników badań ewaluacyjnych.
7. Ilościowe metody badań ewaluacyjnych (przegląd)
8. Jakościowe metody badań ewaluacyjnych (przegląd)
9. Etyczne i kulturowe aspekty badań ewaluacyjnych
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Projekt raportu metodologicznego do badania ewaluacyjnego według przygotowanych kryteriów ustalonych na zajęciach
Zmodyfikowane przez dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 23-04-2019 21:52)