Praca warsztatowa, praca w grupie, dyskusje, prezentacje.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Projekt badawczy wraz z prezentacją uzyskanych rezultatów - ocena końcowa to ocena z projektu.
Literatura podstawowa
Battelle J., Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję, Warszawa 2006.
Halavais A., Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo, Warszawa 2012.
Kreft J., Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami, Kraków 2015.
Jemielniak D., Socjologia internetu, Warszawa 2019.
Lyon D., Bauman Z., Płynna inwigilacja: rozmowy, Kraków 2013.
Pariser E., Filter buble. What the Internet is hiding from you?, New York 2011.
Literatura uzupełniająca
Carr N., Płytki umysł. Jak Internet wpływa na nasz mózg, Gliwice 2013.
Chcemy mieć kontrolę, więc potrzebujemy autonomii informacyjnej – mówi nam Katarzyna Szymielewicz z fundacji Panoptykon, http://www. spidersweb. pl/2015/05/panoptykon ‑wywiad. html (12. 09. 2015).
Orliński W., Internet. Czas się bać, Warszawa 2013.
Berners ‑Lee T., Long live the Web: a call for continued open standards and neutrality, http:// www. scientificamerican. com/article/long ‑live ‑the ‑web (22. 09. 2015).
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Beata Trzop, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 24-04-2019 21:00)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.