Preparation of an empirical study in the field of realized specialization.
Wymagania wstępne
-
Zakres tematyczny
Determining the subject of the research and library query
Formulating the aim of the research and its problems
Conceptualization of the study
Operationalization of the study
Creating a research tool
Implementation of the study
Analysis of results
Preparation of the report
Metody kształcenia
Work with the project
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Realization of the study and preparation of the report.
Literatura podstawowa
Wimmer R. D., Dominick J. R. (2006), Mass Media Research: An Introduction (10th Edition), Wadsworth, Cengage Learning: Boston MA.
Berger A. A. (1995), Essentials of Mass Communication Theory, Thousands Oaks: Sage Publications.
Zielińska M., Szaban D. (2016), On the way to post-materialism? Polish and Ukrainian students in terms of cultural change, [in:] Youth In Central and Eastern Europe. Sociological Studies, 2 (6), s. 135—151.
Karlsson M.B. (2016), Goodbye politics, hello lifestyle. Changing news topics in tabloid, quality and local newspaper websites in the U.K. and Sweden from 2002 to 2012 [in:] Observatorio Journal, vol. 10 – No.4 (2016), 150-165.
Literatura uzupełniająca
Newton K. (1999), Mass Media Effecs: Mobilization or Media Malaise?, [in:] British Journal of Political Sciences, vol. 29, No. 4 (577-599).
Jakubowicz K. (2008), „Poli-tabloidization” and the Media in Central and Eastern Europe, [in:] Global Media Journal—Polish Edition No 1 (4), 2008.
Uwagi
-
Zmodyfikowane przez dr Joanna Frątczak-Müller (ostatnia modyfikacja: 26-04-2019 11:37)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.