SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Język obcy - angielski - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Język obcy - angielski
Kod przedmiotu 09.1-WA-ArchWP-LEKTa-S17
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Architektura wnętrz
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. licencjata
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2019/2020
Informacje o przedmiocie
Semestr 1
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • mgr Joanna Simpson
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Aktywny udzial w zajeciach/dyskusjach, zaliczenie testow leksykalno-gramatycznych na poziomie A2/B1, prezentacje indywidualne dotyczace prac studentow, prezentacje w PowerPoint lub Prezzie

Wymagania wstępne

 

Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Zakres tematyczny

  1. Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
  2. Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
  3. Advertising-rodzaje reklam, kolory w reklamach. Opis danej reklamy-cel, oprawa graficzna, kolory.
  4. Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
  5. Prezentacja indywidualnych prac. Opis - wady i zalety.
  6. Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
  7. Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
  8. Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne.
  9. Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
  10. Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
  11. Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
  12. Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.

Metody kształcenia

Czytanie tekstow i dyskusje w grupach, prezentacje indywidualne, testy gramatyczne na poziomieB1, aktywny udzial studentow w grupach/parach/ praca studentow w oparciu o materialy zaczerpniete z literatury podstawowej i zrodel online, prezentacje indywidualne na wybrany temat( zwiazany z kierunkiem studiow lub inny temat dotyczacy zainteresowan studenta). Prezentacja powinna byc przygotowana w  w PowerPoint lub Prezzie.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Studenci musza sie dostosowac do zasad uzyskania zaliczenia wymienionych powyzej.

Studenci sa oceniani na podstawie uczestnictwa i aktywnosci na zajeciach oraz na podstawie przygotowanej prezentacji w PowerPoint lub Prezzie

Studenci ktorzy nie spenia tych warunkow( wymagana liczba obecnosci itp, musza przygotowac prezentacje i podejsc do testu na poziomie B2.

Literatura podstawowa

  1. Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
  2. Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
  3. Pearson Education Limited. Harlow 2007
  4. Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
  5. Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
  6. FCE Gold, 2015
  7. Norris,R.English For First.Macmillan,
  8. Latham-Koenig Christina, English File Intermediate Student's Book.Oxford University Press.

Literatura uzupełniająca

 

Dodatkowe materialy przygotowane przez osobe prowadzaca zajecia-materialy z czasopism anglojezycznych, artykuly zaczerpniete z internetu.

Uwagi

Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.

Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej


Zmodyfikowane przez mgr Joanna Legierska-Dutczak (ostatnia modyfikacja: 20-05-2019 18:36)