SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Wstęp do animacji |
Kod przedmiotu | 03.4-WA-EASPP-ANIM-W-S14_pNadGenWWDV2 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Sztuki wizualne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie |
Ukazanie studentom czym jest animacja, szerokiego zakresu jej definicji, technologicznych uwarunkowań. Zapoznanie z głównymi cechami z akcentem na fundamentalną jako syntezą wielu dziedzin sztuki. Przedstawienie najistotniejszych wydarzeń w historii animacji filmowej, rozróżnienie jej gatunków i wpływu na rozwój innych dziedzin sztuki. Wyszczególnienie zjawisk i ról jakie pełniła, pełni w życiu codziennym oraz potencjalnych w obliczu przemian technologicznych. Prześledzenie jej powiązań z nauką. Rozbudzenie zainteresowania animacją. Przygotowanie do rozpoczęcia aktywności twórczej w zakresie animacji.
Wiedza na poziomie ogólnokształcącym.
Historia rozwoju animacji klasycznej kinematograficznej oraz komputerowej w obrębie sztuki, rozrywki i systemów komunikacji wizualnej.
Wykład, projekcja, pogadanka.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Uczestnictwo w zajęciach. Obserwacja aktywności studenta. Rozmowa weryfikująca utrwalenie nabytej wiedzy.
Zmodyfikowane przez mgr Łukasz Urbanowski (ostatnia modyfikacja: 12-06-2019 00:46)