SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Alternatywne koncepcje edukacji |
Kod przedmiotu | 05.9-WA-SWP-AKED-S16 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Sztuki wizualne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studentów z alternatywnymi formami edukacji ukierunkowanej na rozwój osobowości, kreatywnego myślenia oraz umiejętne wykorzystywanie wiedzy w praktyce.
Brak wymagań wstępnych.
1.Student zapoznaje się z pojęciem Edukacji Alternatywnej
2.Student poznaje Istotę i założenia Edukacji Alternatywnej
3.Student przedstawia charakterystykę wybranych koncepcji alternatywnych:
4. Student potrafi zastosować założenia elementy filozofii szkolnictwa alternatywnego w pisaniu konspektów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
1.Kupisiewicz C.,Paradygmaty i wizje reform oświatowych, Warszawa .1985
2.Kupisiewicz C.Szkoła w XX wieku: kierunki i próby przebudowy, Warszawa 2006
3.Milerski B., Śliwerski B. Leksykon PWN „Pedagogika”, Warszawa 2000
4. Różycka E. (red. prow.), Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku Warszawa 2003 (t.1 ),200 ( t. 7)
5. Unowocześnienie systemu dydaktycznego E.Fleming
Każdorazowo ustalona przez prowadzącego, możliwość korzystania ze stron internetowych w celu uzupełnienia bieżących wiadomości
Zmodyfikowane przez dr Patrycja Wilczek-Sterna (ostatnia modyfikacja: 13-06-2019 13:36)