SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Działania twórcze w praktyce edukacyjnej |
Kod przedmiotu | 05.9-WA-SWP-DTED-S16 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Sztuki wizualne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 45 | 3 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie projektowania i prowadzenia warsztatów artystycznych adresowanych do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 15 lat.
Doświadczenia i wnioski wyniesione z poprzedniego semestru oraz innych przedmiotów związanych z modułem Alternatywne formy edukacji.
opracowanie autorskich scenariuszy warsztatów
prowadzenie warsztatów artystycznych dla grup dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 15 lat
podsumowanie przeprowadzonych warsztatów
dyskusja
burza mózgów
metoda projektów
ćwiczenia praktyczne
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
aktywna praca nad przygotowaniem scenariuszy
prowadzenie w warsztatów
ewaluacja przeprowadzonych warsztatów
Wiesław Karolak, Sztuka jako zabawa – zabawa jako sztuka, Wydawnictwo CODN, Warszawa 1998.
Wiesław Karolak, Projekt edukacyjny – projekt artystyczny, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, 2004.
Warsztaty edukacji twórczej, pod red. Elżbiety Olinkiewicz i Ewy Repsch, Wydawnictwo Europa, Wrocław 2001.
Każdorazowo ustalana przez prowadzącego.
Zmodyfikowane przez dr Patrycja Wilczek-Sterna (ostatnia modyfikacja: 31-05-2019 15:23)