Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1 według skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Zakres tematyczny
System Edukacji w Polsce i krajach anglosaskich - dyskusja w grupach w języku angielskim.
Test sprawdzający poziom wiedzy studenta z języka angielskiego i służący jako podstawa do dalszej oceny poczynionych przez studentów postępów w osiągnięciu wyższego poziomu - A2/B1
Praca i życie za granicą - prowadzenie rozmów na temat życia, pracy, systemu edukacji i opieki zdrowotnej, systemu bankowego itp. w Wielkiej Brytanii.
Ubieganie sie o prace - pisanie podań o pracę, dialogi - rozmowa kwalifikacyjna, pisanie podań o pracę i CV.
Kariera zawodowa - opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej lub planów zawodowych na przyszłość.
Why do we learn foreign languages? Do we have enough motivation at school? Dyskusja w parach i grupie.
Freelancing - wady i zalety pracy zawodowej artysty jako freelancer.
Recenzja wystawy lub wydarzenia/eventu artystycznego. Praca grupowa lub w parach.
Testy z writing and reading na poziomie A2/B1 sprawdzające postępy studentów w osiągnięciu wyższego poziomu językowego wymaganego w danym semestrze.
Pisanie listow-skarg i zazalen w jezyku angielskim. Studenci pisza skargi i zazalenia w oparciu o podany wzor.
Funkcjonowanie w życiu artystycznym - dyskusje na temat organizacji wystaw, happeningów artystycznych.
Test zaliczeniowy.
Prezentacja indywidualna z użyciem PowerPoint lub Prezzie.
Metody kształcenia
Metodyka komunikacyjna nauczania języka obcego. Korzystanie z literatury przedmiotu oraz profesjonalnych źródeł internetowych.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Uzyskanie co najmniej 60% w wynikach testów oraz w ramach bieżącej kontroli U19.
Literatura podstawowa
Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University.
Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford.
Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham.
O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman.
Norris,Roy. Ready Fro First. Macmillan.
Latham-Koenig,Ch. English File Intermediate, Oxford University Press, Oxford .
Literatura uzupełniająca
1. Materiały zaczerpnięte z internetu
2. Materiały przygotowane przez studentów (online, artykuly z magazynow anglojezycznych).
3. Materialy anglojezyczne typu: ogloszenia, ulotki, recenzje, skargi i zazalenia, listy aplikacyjne-przyklady.
Uwagi
Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji indywidualnej z uzyciem PowerPoint lub Prezie oraz zaliczenie wszystkich nieobecnosci sa podstawowymi kryteriami uzyskania zaliczenia przez studenta.
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 07-06-2019 10:16)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.