SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Portfolio - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Portfolio
Kod przedmiotu 03.9-WA-MalarP-Port-S16
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Malarstwo
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. licencjata
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2020/2021
Informacje o przedmiocie
Semestr 5
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 15 1 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Ukształtowanie podstawowych umiejętności  w zakresie przygotowanie do kreacji profesjonalnego port folio, z uwzględnieniem współczesnych technologii, sieci społecznościowych oraz wymogów stawianych przez media cyfrowe.

Wymagania wstępne

podstawowa obsługa komputera

Zakres tematyczny

Dokumentacja projektu mediów– opracowanie dokumentu zawierającego koncepcję mediów/usług medialnych, scenariusz, opis i ilustracje assetów, opis i ilustracje scenografii, opis wybranego środowiska realizacji projektu, opis specyfikacji mediów, demografia użytkowników, porównanie z podobnymi produkcjami. Kanały komunikacji medialnej.

Metody kształcenia

Świczenia projektowe obejmujące wykonanie prototypowego/własnego portfolio w wybranym środowisku, dostarczonego wraz z pełną dokumentacją. Projekty powinny być realizowane indywidualnie. Projekty są poddane konsultacjom  z prowadzącym zajęcia.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny za wykonanie prototypowego portfolio zrealizowanego w wybranym środowisku.

Literatura podstawowa

1. Pardew L., Seegmiller D.: Mastering Digital 2D and 3D Art. Thomson 2005

Literatura uzupełniająca

1.      Manninem T. et al: Game Production Process a Preliminary Study, Ludocraft- ELIAS 

dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo

Uwagi

Prowadzący zajęcia wykorzystuje materiały własne i pochodzące ze źródeł internetowych.


Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 04-04-2020 11:16)