SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język obcy - angielski |
Kod przedmiotu | 09.1-WA-MalarP-LEKTa-S17 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Malarstwo |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej po zakonczeniu studiow na wybranym kierunku.
Znajomosc jezyka obcego na poziomie A2 wedlug skali Europejskiego systemu opisu ksztalcenia jezykowego.
1/ Przygotowanie prostej prezentacji na temat swojej pracy artystycznej 2/System edukacji w Polsce i krajach anglosaskich; 2/ Praca i zycie za granica, prowadzenie dyskusji na temat pracy, systemu opieki zdrowotnej, systemu bankowego,w Wielkiej Brytanii 4/ Szukanie pracy, Reakcja na wybrane ogloszenie dotyczace kariery zawodowej -pisanie CV i listu motywacyjnego poznanie przydatnych zwrotow grzecznosciowych obowiazujacych przy pisaniu listow formalnych/aplikacji o prace. 5 Przeprowadzenie fikcyjnej rozmowy kwalifikacyjnej w parach. 6/ Kariera zawodowa-opisywanie wlasnej sylwetki profesjonalnej, 7/ Freelancing - wady i zalety zawodu artysty jako freelancer (dyskusja w parach) 7/ Pisanie ;listow oficjalnych-skarg i zazalen-udzielanie odpowiedzi na skargi i zażalenia (pisemne i ustne w jezyku angielskim),, 8/ Prowadzenie rozmów telefonicznych na podany temat 9/przygotowywanie wystawy-komentarze dotyczące wystawy w języku angielskm -recenzja/opis wybranego obrazu z wystawy-praca w parach lub grupach 10/Test pisemny na poziomie B1/B2,z zakresu znajomosci poznanego slownictwa i zrealizowanego materialu gramatycznego.11/ przygotowanie i prezentacja indywidualna przy uzyciu Powerpoint lub Prezi.
Metodyka komunikacyjna nauczania języka obcego, korzystanie z literatury przedmiotu oraz zrodel internetowych, tlumaczenie tekstow z zakresu sztuki.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Obecnosc studentow na zajeciach
Aktywnosc studentow podczas zajec/dyskusje,zaangazowanie, zadawanie pytan, odpowiadanie na pytania,
Zaliczenie testow pisemnych na poziomie B1+
Realizacja materialu zgodnie z przedstawionymi przez prowadzacego wymaganiami
Ocena pracy indywidualnej oraz w grupie-dyskusje.
Przygotowanie i przedstawienie prezentacji indywidualnej w programie PowerPoint.lub Prezie
Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University.
Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford.
Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham
O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman
Norris,R. Ready For First.Macmillan.
FCE Practice Tests, Koenig-Latham, Ch. Pearson Limited 2000.
New English File-Advanced Studnts' Workbook. Koenig-Latham, Ch. Oxford University Press.
Dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 19-04-2020 14:17)