SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski IV |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-IB-P-48_19 |
Wydział | Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych |
Kierunek | Inżynieria biomedyczna |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Egzamin |
Celem przedmiotu jest uzyskanie przez studenta znajomości języka angielskiego na poziomie B2 wg Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+
W ramach przedmiotu realizowane są następujące zagadnienia:
1. Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania oraz pisania na poziomie B1+ w sytuacjach życia codziennego. Opanowanie struktur gramatycznych stosowanych do wyrażenia teraźniejszości, przeszłości i przyszłości. Rozszerzenie komponentu kulturowego i cywilizacyjnego ukierunkowanych na styl życia w krajach anglojęzycznych.
2. Elementy języka technicznego i specjalistycznego w dziedzinie inżynierii biomedycznej, w tym:
a. Urządzenia diagnostyczne w medycynie
b. pomiary i narzędzia pomiarowe
c.Rysunek techniczny - specyfikacja urządzeń
d. Inteligentne materiały w inżynierii
e. Podstawowe technologie obróbki materiałów
f. Komunikacja w środowisku pracy - korespondencja, prezentacja, sprawozdania, etc
g. Ubieganie się o pracę – CV, list motywacyjny, udział w rozmowie kwalifikacyjnej
Zajęcia komunikacyjne, praca w parach, grupach i indywidualna z wykorzystaniem środków audiowizualnych oraz multimedialnych.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Aktywne uczestnictwo w zajęciach (maksymalnie dwie nieusprawiedliwione nieobecności), wykonanie wszystkich zadań określonych przez prowadzącego (m.in. uzyskanie pozytywnej oceny pracy indywidualnej, w parach oraz grupach, prezentacji ustnej na temat związany z kierunkiem studiów) oraz zaliczenie bieżacych kolokwiów w semestrze (każde kolokwium sprawdza kompetencje studenta w zakresie gramatyki, struktur leksykalnych oraz sprawności językowych: pisanie, czytanie, słuchanie),egzamin końcowy obejmujący materiał z czterech semestrów przedmiotu
1. Vicky Hollet, John Sydes, Tech Talk intermediate, Oxford University Press, 2006
2. Eric H. Glendinning, Alison Pohl Technology 2, Oxford University Press, 2012
3.. Mark Ibbotson, Professional English in Use: Engineering, Cambridge University Press, 2013
4. J. Ciecierska, B. Jenike, K. Tudruj, English in Medicine, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2001
1. Nick Brieger, Alison Pohl, Technical English : vocabulary and grammar, Summertown Publishing, 2008
2. Longman Business Dictionary, Pearson Education Limited, Harlow, 2007
3. Słownik Techniczny Angielsko-Polski, Polsko-Angielski, wyd. REA, 2005
4. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, Paul Seligson, New English File Intermediate, Oxford University Press, 2007
5. Michael Swan, Catherine Walter, The Good Grammar Book, Oxford University Press, 2009
6. http://www.onestopenglish.com/
Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Tomasz Klekiel, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 14-04-2020 21:39)