Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Projekt do opracowania przez studentów i poprowadzenie części z zajęć z wykorzystaniem opracowanych propozycji
Ocena końcowa z przedmiotu jest średnią arytmetyczną ocen z opracowania prezentacji oraz z umiejętności poprowadzenia części zajęć z wykorzystaniem opracowanych prezentacji.
Literatura podstawowa
Gajewska G. Doliński A, Teoretyczno-metodyczne aspekty warsztatu pedagoga : scenariusze zajęć wychowawczych, Zielona Góra 2002.
Gajewska G, Doliński A, Szczęsna A, Teoretyczno-metodyczne aspekty wychowania młodzieży : scenariusze zajęć wychowawczych, Zielona Góra 2003.
Matyjas B, Pedagog szkolny [w:] Encyklopedia Pedagogiczna XXI wieku. Tom 4, pod red. E. Różyckiej, Warszawa 2005.
Przygotowanie zawodowe młodych pedagogów , pod. red. A. Dudak, K. Klimkowskiej, A. Różańskiego, Kraków 2012.
Psychologia praktyczna w systemie oświaty, pod red. K. Ostrowskiej, Warszawa 1999.
Wokół roli i zadań pedagoga i psychologa w szkole , pod red. J. Szczurkowskiej, A. Mazur. Kielce 2013.
Literatura uzupełniająca
Adamus B, Z doświadczeń pedagoga szkolnego [w:] „Problemy Opiekuńczo Wychowawcze” 2002 nr 6.
Góralczyk E, Moje dziecko w szkole. Poradnik dla rodziców i wychowawców, Warszawa 2008.
Skałbania B, Diagnostyka pedagogiczna. Wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne, Kraków 2011.
Witkoś M, Szkolne problemy uczniów : spojrzenie psychologa praktyka, Kraków 2012
Uwagi
Literatura każdorazowo dobierana przez prowadzącego.
Zmodyfikowane przez dr Daria Zielińska-Pękał (ostatnia modyfikacja: 21-04-2020 13:33)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.