SylabUZ
Course name | Zarządzanie kapitałem marki |
Course ID | 04.9-WZ-ZSPD-ZKMA |
Faculty | Faculty of Legal and Economic Sciences |
Field of study | Zarządzanie sprzedażą |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2020/2021 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture and class | - | - | 8 (including as e-learning) |
0,53 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy z problematyką dotyczącą marki oraz tworzonej przez nią wartości symbolicznej
Nie dotyczy
Typy wartości produktu: funkcjonalna i symboliczna. Definicje marki. Kapitał marki jako zasoby symboliczne. Kapitał marki jako element kapitału intelektualnego. Dźwignia z marki. Tworzenie, eksploatacja i pomiar kapitału miarki.
Wykład konwersatoryjny. Analiza przypadków. Zadania.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia jest aktywne uczestnictwo w zajęciach i wykonanie zaleconych zadań.
1. Kłeczek R, Sagan A., Kall J., Zarządzanie marką, Wolters-Kluwer, Warszawa, 2017
2. Kall J., Sojkin B. (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
3. Urbanek G., Kosińska E. (red.), Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002
1. Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, POLTEXT, Warszawa 2010
2. Łukasik B., Schivinski P., Pomiar kapitału marek własnych detalistów, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Lublin, VOL. XLIX, 1, section H, 2015, s. 82-88
Modified by dr hab. inż. Karolina Mazur, prof. UZ (last modification: 29-08-2020 22:22)