SylabUZ

Generate PDF for this page

Projekt aktywności twórczej w Sieci - course description

General information
Course name Projekt aktywności twórczej w Sieci
Course ID 05.9-WP-AKTAS-PATS
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2021/2022
Course information
Semester 5
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Jacek Jędryczkowski
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Laboratory 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Przygotowanie do organizowania kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz do pomiaru skuteczności tego typu działań.

Prerequisites

Podstawowe wiadomości z zakresu technologii informacyjnych.

Scope

Projekt zintegrowanych działań w obszarze wielu mediów społecznościowych mających na celu promocję określonego produktu (imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji lub produktu medialnego). Wszystkie oddziaływania będą monitorowane za pośrednictwem darmowych narzędzi Big Data.

Nowy typ odbiorcy/ klienta w świetle teorii psychologicznych i pedagogicznych; kreowanie wizerunku (brand marketing; web design, public relations, Internet jako platforma biznesowa).

Media a multimedia. Autoprezentacja w mediach społecznościowych. Nowy typ oddziaływań w mediach społecznościowych: neuromarketing, marketing szeptany i wirusowy. Web Analytics (np. Google Analytics oraz analityki poszczególnych mediów społecznościowych, np. YouTube, Facebook Twitter).

Witryna internetowa (produktu, imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji) na którą będą ukierunkowane akcje promocyjne w mediach społecznościowych. Web Design oprawa graficzna witryny internetowej oraz profili w mediach społecznościowych. Brand marketing – tworzenie logotypu oraz kreowanie wizerunku marki (produktu, instytucji wydarzenia). SEO – optymalizacja witryny internetowej w celu poprawy pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie organiczne). Elementy witryny: strony docelowe (śledzenie przez Google Analytics; prezentacja wynosząca – utrzymanie uwagi odwiedzających witrynę; formularze Google – pomiar zainteresowania produktem). Raporty Google Analytics.

Teaching methods

Projekt realizowany w grupach, metoda zajęć praktycznych, metoda laboratoryjna, pokaz, demonstracja, praca z książką (samodzielne korzystanie z multimedialnych kursów online: blended learning oraz e-learning).

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wiedza teoretyczna zdobywana podczas zajęć oraz samodzielnej pracy z książką oraz kursem online będzie sprawdzana z zastosowaniem testu z progami punktowymi (pytania zamknięte i otwarte). Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Umiejętności praktyczne będą weryfikowane na podstawie oceny jakości prac – sprawdzian z progami punktowymi. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Weryfikacja kompetencji społecznych odbywa się na podstawie analizy realizowanych samodzielnie projektów (kampanii reklamowych oraz analiz raportów Big Data z mediów społecznościowych) z zastosowaniem progów punktowych. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów.

Zaliczenie z laboratoriów (projektu): zaliczenie wszystkich podlegających ocenie testów, sprawdzianów oraz zadań i prac.

Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych.

Recommended reading

  1. Jędryczkowski J., Prezentacje multimedialne w pracy nauczyciela, Zielona Góra 2008.
  2. Jędryczkowski J., Materiały online: http://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz//przedmioty.html ,
  3. Jędryczkowski J., Edukacyjny kanał YouTube: https://www.youtube.com/c/JJKursy

Further reading

  • https://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz/publikacje.html
  • każdorazowo ustalana przez prowadzącego.

Notes

Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami jest dostępny stronie prowadzącego: http://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz//przedmioty.html po wybraniu właściwej grupy.


Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 17-01-2021 19:18)