SylabUZ
Course name | Projekt aktywności twórczej w Sieci |
Course ID | 05.9-WP-AKTAS-PATS |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Przygotowanie do organizowania kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz do pomiaru skuteczności tego typu działań.
Podstawowe wiadomości z zakresu technologii informacyjnych.
Projekt zintegrowanych działań w obszarze wielu mediów społecznościowych mających na celu promocję określonego produktu (imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji lub produktu medialnego). Wszystkie oddziaływania będą monitorowane za pośrednictwem darmowych narzędzi Big Data.
Nowy typ odbiorcy/ klienta w świetle teorii psychologicznych i pedagogicznych; kreowanie wizerunku (brand marketing; web design, public relations, Internet jako platforma biznesowa).
Media a multimedia. Autoprezentacja w mediach społecznościowych. Nowy typ oddziaływań w mediach społecznościowych: neuromarketing, marketing szeptany i wirusowy. Web Analytics (np. Google Analytics oraz analityki poszczególnych mediów społecznościowych, np. YouTube, Facebook Twitter).
Witryna internetowa (produktu, imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji) na którą będą ukierunkowane akcje promocyjne w mediach społecznościowych. Web Design oprawa graficzna witryny internetowej oraz profili w mediach społecznościowych. Brand marketing – tworzenie logotypu oraz kreowanie wizerunku marki (produktu, instytucji wydarzenia). SEO – optymalizacja witryny internetowej w celu poprawy pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie organiczne). Elementy witryny: strony docelowe (śledzenie przez Google Analytics; prezentacja wynosząca – utrzymanie uwagi odwiedzających witrynę; formularze Google – pomiar zainteresowania produktem). Raporty Google Analytics.
Projekt realizowany w grupach, metoda zajęć praktycznych, metoda laboratoryjna, pokaz, demonstracja, praca z książką (samodzielne korzystanie z multimedialnych kursów online: blended learning oraz e-learning).
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wiedza teoretyczna zdobywana podczas zajęć oraz samodzielnej pracy z książką oraz kursem online będzie sprawdzana z zastosowaniem testu z progami punktowymi (pytania zamknięte i otwarte). Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Umiejętności praktyczne będą weryfikowane na podstawie oceny jakości prac – sprawdzian z progami punktowymi. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Weryfikacja kompetencji społecznych odbywa się na podstawie analizy realizowanych samodzielnie projektów (kampanii reklamowych oraz analiz raportów Big Data z mediów społecznościowych) z zastosowaniem progów punktowych. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów.
Zaliczenie z laboratoriów (projektu): zaliczenie wszystkich podlegających ocenie testów, sprawdzianów oraz zadań i prac.
Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych.
Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami jest dostępny stronie prowadzącego: http://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz//przedmioty.html po wybraniu właściwej grupy.
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 17-01-2021 19:18)