SylabUZ
Course name | Monitorowanie mediów społecznościowych |
Course ID | 05.9-WP-AKTAS-MMS |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Przygotowanie do monitorowania kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz oceny skuteczności tego typu działań.
Podstawowe wiadomości z zakresu technologii informacyjnych. Opanowane treści z przedmiotu Kanał YouTube, film i streaming w pracy animatora kultury.
Monitorowanie kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz ocena skuteczności tego typu działań. Narzędzia Big Data w procesie monitorowania mediów społecznościowych. Ilościowa i jakościowa analiza tekstów kultury (analiza przekazów medialnych). Nowy typ odbiorcy/ klienta w świetle teorii psychologicznych i pedagogicznych; kreowanie wizerunku (brand marketing; web design, public relations, Internet jako platforma biznesowa).
Media a multimedia. Autoprezentacja w mediach społecznościowych. Nowy typ oddziaływań w mediach społecznościowych: neuromarketing, marketing szeptany i wirusowy. Web Analytics (np. Google Analytics oraz analityki poszczególnych mediów społecznościowych, np. YouTube, Facebook Twitter).
Analiza witryn internetowych (produktów, imprez, wydarzeń, instytucji, organizacji). Ocena: oprawy graficznej witryn internetowych oraz profili w mediach społecznościowych (Web Design); logotypów oraz wizerunku marki (Brand Marketing); optymalizacji witryn internetowych (SEO); struktury witryny oraz stron docelowych; prezentacji wynoszącej; rozwiązań koncentrujących i utrzymujących uwag e odbiorców.
Projekt realizowany w grupach, metoda zajęć praktycznych, metoda laboratoryjna, pokaz, demonstracja, praca z książką (samodzielne korzystanie z multimedialnych kursów online: blended learning oraz e-learning).
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wiedza teoretyczna zdobywana podczas zajęć oraz samodzielnej pracy z książką oraz kursem online będzie sprawdzana z zastosowaniem testu z progami punktowymi (pytania zamknięte i otwarte). Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Umiejętności praktyczne będą weryfikowane na podstawie oceny jakości prac – sprawdzian z progami punktowymi. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów. Weryfikacja kompetencji społecznych odbywa się na podstawie analizy realizowanych samodzielnie projektów (analiz i raportów oraz projektów kampanii w mediach społecznościowych) z zastosowaniem progów punktowych. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów.
Zaliczenie z laboratoriów (projektu): zaliczenie wszystkich podlegających ocenie testów, sprawdzianów oraz zadań i prac.
Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych.
Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami jest dostępny stronie prowadzącego: http://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz//przedmioty.html po wybraniu właściwej grupy.
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 17-01-2021 17:52)