SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Coaching w kulturze i edukacji |
Kod przedmiotu | 05.9-WP-AKTAS-CKE |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia mają na celu ukazanie słuchaczom znaczenia indywidualnego i zespołowego coachingu, wykorzystania technik coachingowych w pracy edukacyjnej i wychowawczej w szkole i innych placówkach oświatowych. Uczestnicy zapoznają się z różnymi stylami, odmianami i podejściami stosowanymi w coachingu.
Ogólna wiedza z zakresu psychologii motywacji, psychologii osobowości.
Wprowadzenie do coachingu
2. Trening umiejętności społecznych
3. Coaching w praktyce
Metody aktywizujące, wykład
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach - w trakcie zajęć wiedza i umiejętność studenta zostają zweryfikowane poprzez analizę przeprowadzonej przez Studenta rozmowy couchingowej zgodnie z wybranym modelem.
Atkinson, M., Chois, R., T. (2009). Wewnętrzna dynamika coachingu. Warszawa: Wydawnictwo NEW DAWN
Bennewicz M. (2011). Coaching i mentoring w praktyce. Warszawa: G+J Gunter + Jahr Polska
Grela J., Szewczak R., Bloch M. (20017). Coaching grupowy. Słowa i Myśli.
Zmodyfikowane przez dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 21-04-2022 06:42)