SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Trening interpersonalny |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-PEDP-TrI |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Pedagogika |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Występuje w specjalnościach | Poradnictwo i socjoterapia |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie |
Zrozumienie mechanizmów determinujących zachowania własnych i innych osób, pogłębienie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zintegrowanie się z grupą.
Brak
Dyskusja grupowa, warsztat grupowy, przygotowanie i prezentacja projektów zajęć.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Analiza wybranych tekstów źródłowych, co najmniej 90 % obecność na zajęciach, praca z grupą, przygotowanie projektu zajęć z zakresu trenowania umiejętności społecznych uczniów.
Ocenę końcową stanowi zaliczenie z zajęć.
Krzysztof Jedliński, Trening interpersonalny, WAB, 2008.
Zbigniew Zaborowski, Trening interpersonalny, Scholar, 1997.
Boynes C, Mowa ciała, 2008
McKay, jak ujarzmić emocje, 2008,
Gordon T, Wychowanie bez porażek, Warszawa 1994,
Haman, Docenić konflikt, 1997,
Każdorazowo polecana przez prowadzącego
Zmodyfikowane przez dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 30-04-2021 17:59)