SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Przemysły kreatywne |
Kod przedmiotu | 08.9-WH-LPKSGP-PK-S20 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Literatura popularna i kreacje światów gier |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z problematyką z zakresu ekonomii i zarządzania w obszarach działalności twórczej (opartej o prawo autorskie) w skali narodowej i międzynarodowej.
brak
Ćwiczenia w grupach projektowych: praca z dokumentem źródłowym, praca w grupach 2-4 osobowych, klasyczna metoda problemowa, projekt, dyskusja, prezentacja, ćwiczenia z analizą przykładów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest: aktywność studenta na ćwiczeniach,przygotowanie krótkiej prezentacji na wybrany temat wskazany przez prowadzącego.
Na ocenę końcową z ćwiczeń składają się następujące elementy:
Studenci zobowiązani są do uzyskania zaliczenia na ocenę. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest przygotowanie i prezentacja przydzielonego tematu z wykorzystaniem technik multimedialnych. Czas prezentacji 20-30 min. Po wygłoszeniu referatu odbywa się dyskusja i oceniana jest aktywność studentów w prowadzonej dyskusji. Prezentacja stanowi 75% oceny z ćwiczeń, natomiast ocena z aktywności podczas ćwiczenia 25%. Ocenę dostateczną (3,0) otrzymuje student, który uzyska co najmniej 60-65% poprawnych odpowiedzi na pytania otwarte na ćwiczeniach, 66-75% na ocenę dst plus (3,5), 76-85% na ocenę dobrą (4,0), 86-94% na ocenę db plus (4,5), na ocenę bdb (5,0) 95-100%.
Przemysł kreatywny, ekonomia na styku kultury i biznesu. Praca zbiorowa, Wydawnictwo Majus, Zielona Góra, 2013
Markiewicz J. Kotylak S. Szczech-Pietkiewicz E., Wyzwania kreatywnej gospodarki, Texter, Warszawa 216.
Hartley. J. Creative Industries, Blackwell 2005
Castells H, Społeczeństwo sieci. PWN, Warszawa 2008.
Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 15-05-2021 17:37)