SylabUZ
Course name | Przemysły kreatywne |
Course ID | 08.9-WH-LPKSGP-PK-S20 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | popular literature and world creation in games |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z problematyką z zakresu ekonomii i zarządzania w obszarach działalności twórczej (opartej o prawo autorskie) w skali narodowej i międzynarodowej.
brak
Ćwiczenia w grupach projektowych: praca z dokumentem źródłowym, praca w grupach 2-4 osobowych, klasyczna metoda problemowa, projekt, dyskusja, prezentacja, ćwiczenia z analizą przykładów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest: aktywność studenta na ćwiczeniach,przygotowanie krótkiej prezentacji na wybrany temat wskazany przez prowadzącego.
Na ocenę końcową z ćwiczeń składają się następujące elementy:
Studenci zobowiązani są do uzyskania zaliczenia na ocenę. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest przygotowanie i prezentacja przydzielonego tematu z wykorzystaniem technik multimedialnych. Czas prezentacji 20-30 min. Po wygłoszeniu referatu odbywa się dyskusja i oceniana jest aktywność studentów w prowadzonej dyskusji. Prezentacja stanowi 75% oceny z ćwiczeń, natomiast ocena z aktywności podczas ćwiczenia 25%. Ocenę dostateczną (3,0) otrzymuje student, który uzyska co najmniej 60-65% poprawnych odpowiedzi na pytania otwarte na ćwiczeniach, 66-75% na ocenę dst plus (3,5), 76-85% na ocenę dobrą (4,0), 86-94% na ocenę db plus (4,5), na ocenę bdb (5,0) 95-100%.
Przemysł kreatywny, ekonomia na styku kultury i biznesu. Praca zbiorowa, Wydawnictwo Majus, Zielona Góra, 2013
Markiewicz J. Kotylak S. Szczech-Pietkiewicz E., Wyzwania kreatywnej gospodarki, Texter, Warszawa 216.
Hartley. J. Creative Industries, Blackwell 2005
Castells H, Społeczeństwo sieci. PWN, Warszawa 2008.
Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.
Modified by dr Krystian Saja (last modification: 15-05-2021 17:37)