SylabUZ
Course name | Ład i kultura medialna w krajach niemieckojęzycznych |
Course ID | 09.2-WH-FGD-LK |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Filologia germańska |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | german |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zapoznanie studentów z rozmaitymi formami kultury funkcjonującymi w niemieckojęzycznym obszarze informacyjnym i środowiskach medialnych. Przedmiot przybliża studentom medialne formy upowszechniania kultury, prezentuje techniki działań animacyjnych. Istotne jest również przybliżenie studentom aktualnej niemieckojęzycznej kultury medialnej poprzez edukację medialną, medialne projekty kulturalne oraz urzeczywistnianie kulturotwórczej roli mediów.
Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (C1+), tworzenie ustnych i pisemnych wypowiedzi w języku docelowym, produktywna (tj. aktywna) znajomość struktur gramatycznych i leksykalnych, umiejętność pracy w grupie, podstawowa wiedza o kulturze krajów niemieckojęzycznych.
Prezentacja, projekt, inscenizacja, gry dydaktyczne (symulacyjne, decyzyjne), praca w grupach, klasyczna metoda problemowa, burza mózgów, giełda pomysłów, dyskusja (panelowa, okrągłego stołu, wielokrotna).
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Na ocenę składają się wyniki osiągnięte na sprawdzianach i kolokwiach (60%) oraz aktywny udział w zajęciach i prace domowe (40%).
Brak uwag.
Modified by dr Piotr Krycki (last modification: 26-04-2022 17:54)