SylabUZ
Course name | Educational Psychology |
Course ID | 05.8-WH-WHSND-PSW-Ć-S14_genP6WCM |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Filologia germańska |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 30 | 2 | Credit with grade |
Przegląd problemów wychowawczo-klinicznych oraz czynników ryzyka w rozwoju psychicznym dzieci i młodzieży w sytuacji wychowawczej.
Podstawy psychologii, psychologi uczenia i nauczania oraz psychologii rozwoju człowieka
projekt, dyskusja, prace kontrolne
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Pozytywna ocena z każdego z elementów (prac kontrolnych, projektu) oraz uczestniczenie w podejmowanej dyskusji . Pule tematów i zagadnien do rozwinięcia w pracach kontrolnych - problemowych podaje prowadzący.
Ocena z przedmiotu jest średnią uzyskanych ocen .
Meyers R., Psychopatologia, Gdańsk 2001.
Namysłowska I. (red.), Psychiatria dzieci i młodzieży, Warszawa 2004.
Przetacznik-Gierowska M., Włodarski Z. - Psychologia wychowawcza, T.1, Warszawa 2002.
Inne pozycje podane zostana na początku zajęć przez prowadzącego.
Brzezińska A. (red.), Psychologiczne portrety człowieka. Praktyczna psychologia rozwojowa, Gdańsk 2005.
brak
Modified by dr Piotr Krycki (last modification: 25-04-2022 09:53)