SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Metody promocji projektów artystycznych |
Kod przedmiotu | 03.9-WA-EASPD-MPPA-Ć-S14_pNadGenT9G66 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Sztuki wizualne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Student w ramach przedmiotu powinien zdobyć umiejętność sformułowania i prowadzenia projektu w szerokim znaczeniu tego pojęcia. Mogą to być projekty indywidualne, ale również zbiorowe, w ramach inicjatyw społecznych a także instytucji.
Brak.
Projekty artystyczne wymagają promocji i fachowego prowadzenia. W ramach zajęć studenci zapoznają się z zasadami prowadzenia projektów, ich rodzajami, sposobem funkcjonowania instytucji, organizacji pozarządowych (stowarzyszeń i fundacji), ramami prawnymi ich działalności.
Lektury, praca wspólna, ćwiczenia pisemne.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Uczestnictwo w budowaniu projektu zbiorowego, pisemny projekt indywidualny wydarzenia artystycznego.
Zmodyfikowane przez dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 17-05-2022 12:04)