SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Monitorowanie mediów społecznościowych |
Kod przedmiotu | 05.9-WP-AKTAS-MMS |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu studiów: "technologie informacyjne w pracy nauczyciela"
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu studiów: "kanał YouTube, film i streaming w pracy animatora kultury".
Monitoring mediów – ustalenia terminologiczne i pojęcia.
Media a multimedia. Autoprezentacja w mediach społecznościowych. Nowy typ oddziaływań w mediach społecznościowych: neuromarketing, marketing szeptany i wirusowy. Web Analytics (np. Google Analytics oraz analityki poszczególnych mediów społecznościowych, np. YouTube, Facebook, Twitter).
Realizacja i monitorowanie kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych oraz ocena skuteczności tego typu działań. Narzędzia Big Data w procesie monitorowania mediów społecznościowych. Ilościowa i jakościowa analiza tekstów kultury (analiza przekazów medialnych). Nowy typ odbiorcy/ klienta w świetle teorii psychologicznych i pedagogicznych; kreowanie wizerunku (brand marketing; web design, public relations, Internet jako platforma biznesowa).
Realizacja i analiza witryn internetowych (produktów, imprez, wydarzeń, instytucji, organizacji). Analiza i ocena: UX (User Experience) stron internetowych oraz profili w mediach społecznościowych; oprawy graficznej (Web Design); logotypów oraz wizerunku marki (Brand Marketing); optymalizacji witryn internetowych (SEO). Pozycjonowanie organiczne witryny: nazwa i adres, struktura witryny oraz stron docelowych, interesujące – autorskie treści, prezentacja wynosząca; rozwiązania koncentrujące i utrzymujące uwagę odbiorców.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Próg zaliczenia prac cząstkowych: zadań praktycznych, projektów oraz testów nie mniej niż 55-60%. Oceny cząstkowe z laboratorium nie są zaokrąglane. Ocena z laboratoriów (końcowa) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych i jest zaokrąglana do wartości przewidzianych w regulaminie studiów. Wartość oceny końcowej jest określana według następującej skali: ⟨95%; 100%⟩=5,0; ⟨85%; 95%)=4,5; ⟨75%; 85%)=4,0; ⟨65%; 75%)=3,5; ⟨55%; 65%)=3,0; ⟨0%; 55%)=2,0;
Każdorazowo ustalana przez prowadzącego.
Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami jest dostępny stronie prowadzącego: https://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz/przedmioty.html po wybraniu nazwy przedmiotu wraz z numerem grupy lub w planie zajęć po wybraniu odpowiedniego Classroomu.
Zmodyfikowane przez dr Jacek Jędryczkowski (ostatnia modyfikacja: 16-04-2022 22:22)