SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Promocja twórczości i nowe media - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Promocja twórczości i nowe media
Kod przedmiotu 03.2-WA-JiMED-PromTwórNowMed-S22
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Jazz i muzyka estradowa
Profil praktyczny
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2022/2023
Informacje o przedmiocie
Semestr 1
Liczba punktów ECTS do zdobycia 1
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr Artur Majewski
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 15 1 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

[1] Zapoznanie się z tradycyjnymi i aktualnymi formami promocji twórczości.

[2] Zapoznanie się z zasadami i etyką używania mediów społecznościowych i nabycie umiejętności w posługiwaniu się nimi przy promowaniu własnych przedsięwzięć artystycznych.

[3] Uświadomienie dynamiki i szybkości zmian technologicznych i ich wpływu na formy upowszechniania twórczości.

Wymagania wstępne

Przyjęcie na 1 rok studiów na kierunku Jazz i muzyka estradowa zgodnie z wymogami rekrutacji.

Zakres tematyczny

Ćwiczenia praktyczne obejmujące:

- tworzenie własnych profili w mediach społecznościowych i na platformach dystrybucji nagrań

- tworzenie i prowadzenie strony internetowej

- kreację i zarządzanie wizerunkiem artysty

- zastosowanie prawa autorskiego w rzeczywistości nowych mediów

- łączenie nowoczesnych i tradycyjnych form promocji twórczości w jednolity, spójny przekaz.

Metody kształcenia

ćwiczenia praktyczne, dyskusja

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Projekt wdrożony do użytku.

Literatura podstawowa

  • Suhr H. Cecilia, Social Media and Music: The Digital Field of Cultural Production, Peter Lang, 2012, ISBN: 978-1-4331-1447-2
  • Mjos Ole J., Music, Social Media and Global Mobility: MySpace, Facebook, YouTube, Routledge, New York, 2012 ISBN: 978-0-4158-8274-3
  • Owsinski Bobby, Music 4.0: A Survival Guide for Making Music in the Internet Age, Hal Leonard Books, Milwaukee, 2014 ISBN: 978-1-4803-5514-9
  • Wikstrom Patrik, The Music Industry: Music In The Cloud (DMS - Digital Media And Society Series), Polity Press, Cambridge 2020 ISBN: 978-1-5095-3016-8
  • Owsinski Bobby, Social Media Promotion For Musicians - Third Edition: The Manual For Marketing Yourself, Your Band, And Your Music Online, BOMG Publishing, 2020 (Kindle Edition)

Literatura uzupełniająca

  • Byrne David, How Music Works, Canongate Books, 2013 ISBN: 978-0-8578-6252-5

Uwagi


Zmodyfikowane przez prof. dr hab. Jerzy Szymaniuk (ostatnia modyfikacja: 02-05-2022 16:39)